Tim kompanije Alma Ras najbrži na prvoj poslovnoj utrci 'Audi B2B Run'
OTVORI GALERIJU

Pauza / SPORT

Tim kompanije Alma Ras najbrži na prvoj poslovnoj utrci "Audi B2B Run"

Prva poslovna utrka "Audi B2B Run" bila je namijenjena zaposlenicima kompanija javnog i privatnog sektora prijavljenih na području države.

06.10.2017. 15:53 / Izvor: Fena

Tim kompanije Alma Ras d.o.o. ostvario je najbolje vrijeme u kategoriji velikih preduzeća na prvoj poslovnoj utrci ''Audi B2B Run'' koja je održana jučer u Sarajevu, na Vilsonovom šetalištu. U kategoriji srednjih preduzeća slavio je tim "Alfa Energy Group", a među malim peduzećima najbolji je tim imao "Zona d.o.o.".

Belmin Godinjak iz tima 'EYOF 2019' d.o.o. imao je najbolje vrijeme među muškim takmičarima, dok je među ženama slavila Amela Trožić iz tima Visoko sudsko i tužilačko vijeće BiH.

Prva poslovna utrka "Audi B2B Run" bila je namijenjena zaposlenicima kompanija javnog i privatnog sektora prijavljenih na području države. 

Uime suorganizatora, Agencije ''404'' Lejla Softić Feni je uoči početka utrke kazala da već naredne godine u ovaj projekt planiraju uvesti još dva bosanskohercegovačka grada.

"Ponosni smo da smo na prvoj poslovnoj utrci uspjeli okupiti 86 kompanija, 600 trkača. Nakon utrke učesnici, ali i njihovi navijači družili su se na afterwork partyju",  istakla je Softić.

Navela je da su pravo prijave imale kompanije, a ne pojedinci, koje su prijavljivale timove od po minimalno tri člana.

Ulične utrke "B2B Run" održavaju se već tri godine u više gradova regiona, a do sada su okupile više od 5.000 učesnika iz 320 različitih kompanija.

Utrka je namijenjena isključivo poslovnoj zajednici, te na jednom mjestu okuplja zaposlenike različitih kompanija, koji udruženi u ekipe od namanje tri trkača brane boje svojih timova. 

Kompanije Porsche BH - Audi brand, te Holdina i Energopetrol su među prvim prepoznale vrijednosti aktiviranja zaposlenika i podržale sve napore da se poslovna zajednica uključi u projekt "Audi B2b Run".

Brand menager Audi BiH Dino Bratović  je ranije kazao da ova kompanija svoje marketinške aktivnosti usmjerava kao podršku kulturnim, umjetničkim i sportskim dešavanjima u Sarajevu i BiH. 

"Posebno je privuklo to što se radi o poslovnoj utrci od kojih su mnogi učesnici i naši cijenjeni partneri. Veselimo se dobrom druženju i nadamo se dobrom rezultatu našeg tima na prvoj poslovnoj utrci", kazao je Bratović.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza