Njemačka je na drugom mjestu kao turistička destinacija za turiste iz BiH

17.10.2018. 14:09 / Izvor: Akta.ba
Njemačka je na drugom mjestu kao turistička destinacija za turiste iz BiH

Tokom 2017. godine zabilježeno je 260.000 putovanja turista iz Bosne i Hercegovine u Njemačku.

Danas je u Sarajevu, Sunnyland Trebević, održano godišnje predstavljanje Njemačke turističke zajednice (DZT). Predstavnicima medija i turističke industrije obratili su se Tijana Đuričić (glasnogovornica) i Miona Veselinov (marketing menadžer) govoreći o najnovijim statistikama i godišnjoj kampanji Culinary Germany.

Tokom 2017. godine zabilježeno je 260.000 putovanja turista iz Bosne i Hercegovine u Njemačku. Ovo je porast od 5% u odnosu na prethodnu 2016. godinu. Tokom 260.000 putovanja zabilježeno je 6,6 miliona noćenja u Njemačkoj, što je 15% market sharea svih putovanja u inozemstvo, te ponovo stavlja Njemačku na poziciju broj dva za turiste iz BiH u odnosu na ostale strane destinacije. 63% građana posjećuje rođake i prijatelje, 27% odlazi na odmor, a tek 9% poslom putuje u Njemačku. Najpopularnija su kružna putovanja (59%), a najčešće se putuje autobusom (45%), automobilom (33%) ili avionom (19%). 45% posjetitelja rezervira svoje putovanje (22% koristi internet, 16% bukira direktno kod transportnih preduzeća, a 12% posredstvom turističkih agencija) i troši u prosjeku 29 eura po noćenju, te 737 eura po putovanju. 

Njemačka turistička zajednica tokom ove godine provodi tematsku kampanju "Culinary Germany". Cilj kampanje je predstavljanje širokog spektra kulinarskih iskustava u Njemačkoj. Naglasak se stavlja kako na tradicionalna jela različitih njemačkih regija, tako i na uživanje u vinima i vrhunskoj gastronomskoj ponudi ili međunarodnim specijalitetima u multikulturalno obojenim metropolama. Restorani i kafići odmah poslije turističkih znamenitosti predstavljaju najatraktivnija odredišta posjetioca iz inozemstva.

Na adresi www.germany.travel/culinary-germany je dostupna podstranica kampanje. 16 video materijala su u srcu početne stranice na kojoj se dvije svjetski poznate stručnjakinje iz područja gastronomije i enologije pod motom "Follow the Taste" otiskuju na kulinarsko putovanje otkrića i predstavljaju delicije svih regija.

Pod #EnjoyGermanFood na društvenim mrežama objedinjuju se ostali oblici online komunikacije u okviru kampanje.

U toku prezentacije dva gosta su nagrađena tortom i putovanjem za dvoje u Donju Saksoniju.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza