Sedam godina rekorda: Dolazni turizam u Njemačkoj nezaustavljivo raste

29.03.2017. 13:39 / Izvor: Akta.ba

U 2016. godini po prvi put je registrovano više od 80 miliona noćenja inostranih turista.

U 2016. godini po prvi put je registrovano više od 80 miliona noćenja inostranih turista što iznosi porast od 1,1 miliona u odnosu na prethodnu godinu, rečeno je na današnjoj press konferenciji Njemačke turističke zajendice (DZT) održanoj na Trebeviću.

Tijana Đuričić, menadžerica za odnose s javnošću Regionalne kancelarije Njemačke turističke zajednice predstavila je najnovije podatke o njemačkom turizmu, uz selekciju interesantnih događaja, jubileja, bajkovitih predjela prirode, uzbudljivih gradića i mnogo skrivenih raznolikosti.

"Prošle godine smo zabilježili 80 miliona noćenja inostranih turista uprkos teškoj godini i nepredvidivim situacijama iz različitih političkih i ekonomskih razloga. Ovo nas sedmu godinu za redom stavlja na jednu od važnijih mjesta u Evropi", kazala je ona.

Govoreći o tome gdje Evropljani najviše vole da putuju, Njemačka je na drugom mjestu pominjanosti odmah nakon Španije.

"Naši rezutati pokazuju da smo prvi put imali preko 50 miliona putovanja što je porast od 3 %", dodala je ona.

Zemlje Balkana su veoma značajna emitentna tržišta za Njemačku

Kada je u pitanju struktura turista, Evropljani su i dalje ti koji obilaze Njemačku, prije svega, zbog geografske pogodnosti, ali i zbog navika.

Ono što je zanimljivo našem regionu, jeste da je 2016. godini zabilježen rast broja noćenja i putovanja, tako da je prosjek rasta broja turista koji dolaze iz zemalja Balkana svake godine sve impresivniji.

Prevashodno zbog avionskih linija prednjače Hrvatska (+42%), Rumunija (+10,1%) i Bugarska (+4,7%), ali se Bosna i Hercegovina, te Srbija i Crna Gora potvrđuju kao naredna tržišta od velikog značaja.

Turistima iz Bosne i Hercegovine Njemačka je po market share rezultatima (16%) na trećem mjestu po omiljenosti. 

"Kada su u pitanju turisti iz BiH broj noćenja u 2016. godini prevazilazi 197.000, što predstavlja povećanje za oko pet posto u odnosu na godinu ranije", ističe Đurićić. 

Govoreći o navikama i tome zašto najčešće putuju u Njemačku, Đuričić je navela podatke da 64% njih ide zbog posjete rodbini, 27% ide na godišnji odmor, dok 9% njih ide na poslovna putovanja.

Njemačka je najzanimljivija mladima (15-34 godina) – 50% i srednjoj generaciji (35-54 godina) – 36%. Prosječni trustia iz B&H se odlučuje na putovanje duže od 4 noćenja, po danu troši 36 eura i putuje kolima 39%, (autobusom/kombijem (32%) ili avionom (25%).

Na pitanje da li jedan prosječan turista može sebi priuštiti putovanje u Njemačku, Đuričić odgovara da sudeći po tome da bh. turisti na putovanje ostaju 4 noćenja i na putovanje troše 36 eura, može se reći da je itekako dostupna i cijenom i kvalitetom.

"Kada govorimo o strukturi stanovništva, BiH je jedina u kojoj najveći broj turista pripada mlađoj generaciji od 15 do 34 godine što govori o tome da se podstiče inspiracija kod mladih i da se Njemačka vidi kao jedna interesantna destinacija", istakla je ona.

Ono što je još uvijek neiskorišteno, jeste da smo svi plašljivi kako napraviti online rezervezaciju i booking.

Lagani rast zabilježen je u rezervisanju putovanja iz BiH u Njemačku preko interneta, tako da od 83% turista koji unaprijed rezervišu putovanja preko agencija, tek njih 28% to uradi putem interneta, dok 14% njih internet koristi kao izvor informacija.

Njemačka turistička zajednica jača imidž brenda ​

Govoreći o prognozama, Đuričić je kazala da se u Evropi očekuje porast putovanja od 2-3%. "Ono čime se mi hvalimo jeste da se trudimo biti što realniji, tako da je ove godine prognoza porasta 2%", kazala je ona, dodajući da će u naredno periodu kampanja biti potređena povezivanju određenih pokrajina.

"Odabrali smo godišnje teme koje povezuju različite dijelove Njemačke, a opet imaju različite zabavne karaktere", naglasila je Đuričić.

Tako Njemačka turistička zajednica (DZT) u 2017. godini u centar svojih globalnih prodajnih i marketinških aktivnosti stavlja tematsku kampanju "Kulinarska Njemačka". U žižu interesovanja dolaze tipične ponude iz svih dijelova zemlje, kao i mogućnosti da se regioni posredstvom kulinarskih tradicija naročito autentično dožive i da se Njemačka kao turistička destinacija otkrije kroz čulo ukusa. Pored nje, tu je i Kampanja Luther 2017. – 500 godina reformacije u Njemačkoj predstavlja vrhunac Lutherove dekade. Ona se fokusira na Martina Luthera koji je simbol reformacije i brend ambasador Njemačke.       

Također, u narednom periodu Njemačka turistička zajednica jača imidž brenda novom kampanjom #GermanySimplyInspiring. Pod ovim motom će turistička zajednica do kraja godine putem društvenih medija i svih raspoloživih online kanala visokom frekventnošću širom svijeta promovisati savjete za putovanja, manifestacije u Njemačkoj i turističke osobenosti svih 16 pokrajina.

World Travel Monitor 

Njemačka je u 2016. zadržala jaku konkurentsku poziciju među evropskim destinacijama. Prema posljednjim izveštajima World Travel Monitor-a i IPK International instituta za istraživanje tržišta Njemačka sa 53,7 miliona putovanja iz Evrope (što iznosi 3 procenta više u odnosu na prethodnu godinu) zauzima drugo mjesto među najpopularnijim destinacijama Evropljana. Španija je zabilježila porast od 10 posto i sa ostavrenih 62,5 miliona putovanja zauzima prvu poziciju. Trećeplasirana ostaje Francuska koja je zabilježila pad od 4 procenta i ukupno 37,6 miliona putovanja. Na listi slijede Italija (36,5 miliona putovanja) i Austrija (27,5 miliona putovanja).

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti