Uspješna komunikacija je diverzna, dinamična, interaktivna i upečatljiva

24.04.2015 15:59:41
Uspješna komunikacija je diverzna, dinamična, interaktivna i upečatljiva

Svaka kompanija i organizacija ima svoj korporativni identitet, imidž i reputaciju. Dobre korporativne komunikacije – interne i eksterne – kao instrument za ostvarivanje odnosa između kompanije/organizacije i njenih ciljnih grupa javnosti

Svaka kompanija i organizacija ima svoj korporativni identitet, imidž i reputaciju. Dobre korporativne komunikacije – interne i eksterne – kao instrument za ostvarivanje odnosa između kompanije/organizacije i njenih ciljnih grupa javnosti utiču na identitet, imidž i reputaciju kompanije i obezbjeđuju joj konkurentsku prednost na tržištu. Loše korporativne komunikacije je uništavaju.

Programi kompanije TBA PRO pružaju vam izvrsnu platformu da razvijete ključne vještine i steknete znanja koja su vam potrebna da kreirate kvalitetno struktuiranu stretegiju internog i eksternog komuniciranja koja će pratiti vaše poslovne ciljeve. Treninzi se specifično dizajniraju kako bi pomogli odjelima za ljudske resurse, odnose s javnošću i/ili razvoj organizacije da razviju strategije i planove strateškog internog i eksternog komuniciranja u skladu sa različitostima i potrebama organizacione kulture. Istovremeno, timovi se obučavaju za samostalno evaluiranje ishoda komunikacijske strategije kako bi obezbijedili da se poboljšanja kontinuirano vrše.

Treninzi izrade strategije i plana strateškog internog i eksternog komuniciranja bave se sljedećim temama:

  • važnost strategije korporativnog komuniciranja i koje su koristi od njenog postojanja
  • kako osigurati da komunikacijska strategija podržava i podstiče pozitivne promjene
  • kako integrirati komunikacijsku strategiju u poslovni plan
  • elementi strateškog razvoja
  • evaluacija / mjerenje efektivnosti strategije

 

Njihove interaktivne radionice predstavljaju kombinaciju praktičnih vježbi i teoretskih inputa. Uz svaku tematsku cjelinu pripremaju vježbe koje učesnicima omogućavaju da kroz praktičan rad primijene teoretska znanja. Koriste metodologiju rada u malim grupama, studije slučaja, bujice ideja i struktuiranu diskusiju.

Kroz treninge:

  • učesnici uviđaju šta od njih očekuju njihovi direktni nadređeni, kolege i klijenti
  • ljudi pričaju jedni sa drugima, ne jedni o drugima
  • učesnici razgovaraju na sastancima, a ne na sastancima nakon sastanaka (na kafe pauzama)
  • svaki uposlenik se smatra odgovornim za rezultate organizacije
  • timovi bolje sarađuju, povećava se saradnja i smanjuju nesuglasice
  • učesnici uviđaju značaj preuzimanja kontrole nad vlastitom profesionalnom reputacijom

Uspješna komunikacija je diverzna, dinamična, interaktivna i upečatljiva. I upravlja poslovnim vezama i profesionalnom reputacijom svake kompanije i organizacije!

PODIJELI:
TAGOVI: komunikacija trening obuka edukacija

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo