Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.05.2020. 20:53
(aukcija) Nabavka usluga štampanja i pakovanja izbornog materijala za Lokalne izbore 2020. godine
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
794-1-2-81-3-8/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA IZBORNA KOMISIJA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200539410001
Kontakt osoba/Služba za kontakt ZLATA KOKOROVIĆ
Adresa Danijela Ozme 7
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 251-300
Faks (033) 251-329
Elektronska pošta nabavka@izbori.ba
Internet adresa www.izbori.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge izdavaštva i štampanja na bazi tarife ili ugovora
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
201700,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja i pakovanja izbornog materijala za Lokalne izbore 2020. godine
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja i pakovanja izbornog materijala za Lokalne izbore 2020. godine
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
Dodatni predmet(i) | 22458000-5 | Materijal štampan po narudžbi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U skladu sa TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
13.6.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.06.2020. 14:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto U sjedištu ponuđača na adrsi, Danijela Ozme 7, 71 000 Sarajevo
Datum i vrijeme 16.06.2020. 14:15
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT - 1 Štampanje i pakovanje obrazaca za registraciju birača izvan zemlje/poštom i štampanje i pakovanje konačnih biračkih
spiskova
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Štampanje i pakovanje obrazaca za registraciju birača izvan zemlje/poštom i štampanje i pakovanje konačnih biračkih
spiskova
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
16200,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto dostavljanja odštampanog i upakovanog izbornog materijala je skladište Centralne izborne komisije BiH Ulica
Kasindolskog bataljona 38., Istočno Sarajevo i sjedište Centralne izborne komisije BiH Danijela Ozme 7 Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.06.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.06.2020. 14:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.06.2020. 14:15
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT - 2 Štampanje koverata i oznaka za biračka mjesta
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Štampanje koverata i oznaka za biračka mjesta
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
39300,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto dostavljanja odštampanog i upakovanog izbornog materijala je skladište Centralne izborne komisije BiH Ulica
Kasindolskog bataljona 38., Istočno Sarajevo i sjedište Centralne izborne komisije BiH Danijela Ozme 7 Sarajevo.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.06.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.06.2020. 14:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.06.2020. 14:15
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT - 3 Štampanje obrazaca za biračka mjesta, izborne komisije i Glavni centar za brojanje i štampanje postera za biračka
mjesta i izborne komisije
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Štampanje obrazaca za biračka mjesta, izborne komisije i Glavni centar za brojanje i štampanje postera za biračka mjesta i
izborne komisije
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
141900,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto dostavljanja odštampanog i upakovanog izbornog materijala je skladište Centralne izborne komisije BiH Ulica
Kasindolskog bataljona 38., Istočno Sarajevo i sjedište Centralne izborne komisije BiH Danijela Ozme 7 Sarajevo.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.06.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.06.2020. 14:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.06.2020. 14:15
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 4 Izrada fascikli sa suhim žigom i štampanje certifikata za dodjelu mandata
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Izrada fascikli sa suhim žigom i štampanje certifikata za dodjelu mandata
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
4300,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto dostavljanja odštampanog i upakovanog izbornog materijala je skladište Centralne izborne komisije BiH Ulica
Kasindolskog bataljona 38., Istočno Sarajevo i sjedište Centralne izborne komisije BiH Danijela Ozme 7 Sarajevo.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.06.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.06.2020. 14:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.06.2020. 14:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PARAGRAF-PRINT d.o.o. Kakanj - u stečaju - Ul. 309. Brdske brigade broj 21 72240 Kakanj
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
JP NIO Službeni list BiH Sarajevo - Džemala Bijedića 39 71000 Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
DI-NAMIK d.o.o. Zavidovići - Ulica Stjepana Radića bb 72220 Zavidovići
-
17.07.2020
-
17.07.2020
Izrada fascikli sa suhim žigom i štampanje certifikata za dodjelu mandata
-
17.07.2020
-
17.07.2020
-
03.08.2020
-
03.08.2020
-
03.08.2020
-
03.08.2020
Izrada fascikli sa suhim žigom i štampanje certifikata za dodjelu mandata