Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 21.06.2023. 08:22

Sredstva za održavanje higijene

Izvor: Akta.ba, 19.06.2023.

FOND ZA PENZIJSКO I INVALIDSКO OSIGURANJE REPUBLIКE SRPSКE

Broj: OP-4/2023-11 

Dana, 19.06.2023. godine

 

Na osnovu člana 22. stav (1) tačka 12) Statuta Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje („Službeni glasnik Republike Srpske br. 31/16,48/19 i 96/12), člana 46. stav (1) Pravilnika o javnim nabavkama u Fondu za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske (broj: 0-750/2023-6 od 29.05.2023. godine), a no preporuci Кomisije za nabavke broj: OP-4/2023-10 od 19.06.2023. godine godine, Direktor Fonda d o n o s i

 

Odluku

o dodjeli okvirnog sporazuma

 

I           Nakon provedenog postupka javne nabavke robe - sredstava za održavanje higijene za potrebe Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske, okvirni sporazum za sva tri lota dodjeljuje se ponuđaču „Keckom“ DOO Banja Luka, Ul. Ravnogorska br. 24, 78000 Banja Luka, sa ukupnim cijenama ponuda no lotovima:

-           LOT 1 - Materijal i pribor za čišćenje, sa cijenom u iznosu od 6.830,00 КM bez PDV-a, odnosno 7.991,10 КM sa ODV-om,

-           LOT 2 - Sredstva za održavanje čistoće, sa cijenom u iznosu od 11.000,00 КM bez PDV-a, odnosno 12.870,00 КM sa PDV-om,

-           LOT 3 - Toaletni papir i papirni ubrusi, sa cijenom u iznosu od 20.828,00 КM bez PDV-a, odnosno 24.368,76 КM sa PDV-om,

II          Shodno tački 8. Tenderske dokumentacije broj: OP-4/2023-3 od 25.05.2023. godine okvirni sporazumi no lotovima zaključiće se na sljedeće iznose:

-           LOT 1 - Materijal i pribor za čišćenje, sa cijenom u iznosu od 7.300,00 КM bez PDV-a, odnosno 8.541,00 КM sa PDV-om,

-           LOT 2 - Sredstva za održavanje čistoće, sa cijenom u iznosu od 14.300,00 КM bez PDV-a, odnosno 16.731,00 КM sa PDV-om,

-           LOT 3 - Toaletni papir i papirni ubrusi, sa cijenom u iznosu od 24.900,00 КM bez PDV-a, odnosno 29.133,00 КM sa PDV-om,

III         Ova odluka će, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ br. 39/14 i 59/22; u daljem tekstu: Zakon), biti proslijeđena ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, uz istovremeno objavljivanje na web stranici www.fondpiors.org.

IV         Po okončanju roka za žalbu, Ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača radi zaključenja okvirnog sporazuma kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze u vezi sa predmetom nabavke shodno zahtjevima Ugovornog organa navedenim u Tenderskoj dokumentaciji i zakonskim propisima koji regulišu postupke ugovaranja. 

Fond za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske pokrenuo je otvoreni postupak javne nabavke robe - sredstava za održavanje higijene i dana 25.05.2023. godine na Portalu javnih nabavki objavio Obavještenje o nabavci broj: 312-1-1-53-3-36/23, kao i Tendersku dokumentaciju broj: OP-4/2023-3 od 25.05.2023. U predmetnoj Tenderskoj dokumentaciji navedene su sve relevantne informacije o uslovima okvirnog sporazuma i postupku dodjele istog potrebne ponuđačima za pripremu njihovih ponuda na stvarno konkurentskoj osnovi.

Na osnovu objavljenog Obavještenja o nabavci u ostavljenom roku za prijem ponuda, odnosno do 15.06.2023. godine do 12.00 časova, ponude za eva tri lota je dostavio samo jedan ponuđač, i to „КECКOM“ DOO Banja Luka, Ul. Ravnogorska br. 24, 78000 Banja Luka.

U zakazanom terminu izvršeno je otvaranje prispjele ponude, kojem nije prisustvovao niko od ovlaštenih predstavnika ponuđača, niti drugih zainteresovanih lica, što je i konstatovano Zapisnikom o prijemu i otvaranju ponuda broj: OP-4/2023-9 od 15.06.2023. godine, koji je u zakonskom roku proslijeđen ponuđaču.

Prije samog uvida u dostavljenu dokumentaciju, Ugovorni organ je izvršio provjeru formalne prihvatljivosti dostavljene ponude i tom prilikom ustanovio da je ista pripremljena u skladu sa zahtjevima navedenim u Tenderskoj dokumentaciji, nakon čega se pristupilo analizi i ocjeni iste.

Po izvršenoj analizi ponude ponuđača „КECКOM“ DOO Banja Luka ustanovljeno je da je ovaj ponuđač dostavio kompletnu dokumentaciju zahtijevanu tačkama 11.2, 12.2. i 13.2. Tenderske dokumentacije na osnovu koje je utvrđeno da je isti kvalifikovan za učešće u predmetnom postupku javne nabavke.

Nakon što je utvrđeno činjenično stanje u pogledu kvalifikovanosti ponuđača, izvršena je analiza ponuda no lotovima, te je na osnovu tehničkih listova za artikle pod rednim 5, 6, 7, 8. i 19. iz Aneksa 3-1, kao i bezbjedonosno-tehničkih listova i akata izdatih od strane nadležnog Ministarstva zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske traženih za artikle pod rednim brojevima 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 13, 14, 15. i 16. iz Aneksa 3-2 utvrđeno da isti no karakteristikama u potpunosti odgovaraju zahtjevima iz Tenderske dokumentacije.

Potom je izvršena provjera računske ispravnosti ponuda u skladu sa članom 17. st. (1) i (2) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH“ br. 90/14 i 20/15; u daljem tekstu: Uputstvo), pri čemu nisu ustanovljene greške.

Shodno navedenom, konstatovano je da su ponude ponuđača "КECКOM" DOO Banja Luka za sva tri lota prihvatljive.

Imajući u vidu sve naprijed pomenuto odlučeno je kao u dispozitivu Odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: