Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 29.06.2023. 11:23

Računari i druga računarska oprema

Izvor: Akta.ba, 26.06.2023.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

MINISTARSTVO UNUTRAŠNJIH POSLOVA

MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA

Z E N I C A

 

Broj: 08-01-03/2-11-2-1300-19/23

Dana: 26.06.2023. godine

 

Na osnovu člana 70. stav (1), (3) i (6), u vezi sa članom 64. stav (1) tačka b) ("Službeni glasnik BiH", broj: 39/14 i 59/22) i članom 8. stav (2) tačka d) Pravilnika о uspostavljanju i radu Komisije za nabavke ("Službeni glasnik BiH", broj: 103/14), na Preporuku Komisije za nabavke iz Zapisnika о pregledu i ocjeni ponuda broj: 08-01-03/2-11-2-1300-18/23 od 22.06.2023. godine, u postupku javne nabavke "LOT 1: Nabavka računara i druge računarske opreme", ministar Ministarstva unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona, d o n o s i:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača "ELUR" d.o.o. Kiseljak, za

"LOT 1: Nabavka računara i druge računarske opreme"

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javnu nabavku (u daljem tekstu: Komisija), iz Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda broj: 08-01-03/2-11-2-1300-18/23 od 22.06.2023. godine i ugovor za "LOT 1: Nabavka računara i druge računarske opreme", dodjeljuje se ponuđaču "ELUR" d.o.o. Kiseljak, sa ponudom broj: 08-01-03/2-11-2-1300-8/23 od 09.06.2023. godine i ponuđenom cijenom u iznosu od 68.365,00 KM bez PDV-a.

 

Član 2.

 

Odabrani ponuđač dužan je u roku od 5 (pet) dana od dana zaprimanja ove Odluke, na Protokol ugovornog organa dostaviti originale ili ovjerene kopije niže navedene dokumentacije, koja ne može biti starija od 3 (tri) mjeseca, računajući od momenta predaje ponude:

 

a)         izvod iz kaznene evidencije Suda BiH i izvod nadležnog suda prema sjedištu ponuđača, da u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organiziranog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan; Napomena: Prema stavu Agencije za javne nabave, potrebno je dostavljanje oba uvjerenja! Ponuđač je dužan dostaviti uvjerenje izdato od strane Suda BiH, kao i uvjerenje suda nadležnog prema svom sjedištu, iz kojeg je vidljivo da mu u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za sva krivična djela iz članka 45. stav (1) tačka a) ZJN. Nije prihvatljivo uvjerenje izdato od bilo kojeg suda u BiH, u kojem nisu naznačena sva navedena krivična djela, već samo neka od njih ili uvjerenje suda koji nije nadležan prema sjedištu ponuđača.

 

b)         izvod ili potvrda iz evidencije u kojim se vode činjenice da nije pod stečajem ili nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

 

c)         potvrde nadležne poreske uprave ili ukoliko se radi o ponuđaču koji nije registrovan u Bosni i Hercegovini, potvrda ili izvod iz evidencije na osnovu koje se može utvrditi da uredno izmiruje obaveze za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje.

 

d)         potvrde nadležne/ih institucija o uredno izmirenim obavezama po osnovu direktnih i indirektnih poreza.

 

Član 3.

 

Ova Odluka objavit će se na web stranici ugovornog organa (www.mupzdk.gov.ba), istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

 

Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

 

Na osnovu Odluke o pokretanju postupka broj: 08-01-03/2-11-2-1300/23 od 10.05.2023. godine i Obavještenja o nabavci broj: 488-1-1-18-3-20/23 od 11.05.2023. godine, proveden je otvoreni postupak za "LOT 1: Nabavka računara i druge računarske opreme". Procijenjena vrijednost nabavke je iznosila 68.370,00 KM bez uključenog PDV-a. Sažetak obavještenja o nabavci broj: 488-1-1-18-3-20/23 objavljen je dana 19.05.2023. godine u "Službenom glasniku BiH", broj: 35. Komisija za javnu nabavku imenovana je Rješenjem o imenovanju Komisije za javnu nabavku broj: 08-01-03/2-11-2-1300-2/23 od 02.06.2023. godine.

 

Komisija je sačinila Zapisnik o prijemu ponuda i Zapisnik sa otvaranja ponuda broj: 08-01-03/2-11-2-1300-14/23 od 12.06.2023. godine, na osnovu kojih je ugovorni organ konstatovao da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda, o čemu je sačinila gore pomenute Zapisnike, iz kojih je utvrđeno da se do roka određenog za dostavljanje ponuda, 5 (pet) ponuđača prijavila na predmetno javno nadmetanje, i to ponuđači: "FRACTAL" d.o.o. Žepče, "ELUR" d.o.o. Kiseljak, "PRINTEX" d.o.o. Sarajevo, "IMTEC" d.o.o. Sarajevo i "INTER-COM" d.o.o. Zenica.

 

Nadalje, Komisija je sačinila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 08-01-03/2-11-2-1300-18/23 od 22.06.2023. godine, te utvrdila da je ponuda ponuđača "FRACTAL" d.o.o. Žepče neprihvatljiva, s obzirom na činjenicu da ponuđena cijena prelazi procijenjenu vrijednost nabavke za "LOT 1: Nabavka računara i druge računarske opreme". Naime članom 2. Zakona o javnim nabavka propisano je da je neprihvatljiva ponuda čija cijena prelazi planirana, odnosno osigurana novčana sredstva ugovornog organa za nabavku.

 

Ponuđač PRINTEX DOO SARAJEVO nije kvalifikovan, iz razloga što ponuđena roba ne ispunjava zahtjeve u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničkih specifikacija, kako slijedi: Prema obrascu za cijenu ponude-robe Aneks II, pod stavkom 7 "Monitor interaktivni 55" osjetljiv na dodir" treba da ima "10 tačaka osjetljivosti za pisanje i 20 tačaka osjetljivosti na dodir", a iz ponude ovog ponuđača se vidi da je za ovu stavku ponudio uređaj označen kao "Samsung Flip2", koji prema tehničkim specifikacijama iz dostavljenog kataloga ima "četiri tačke osjetljivosti". Također, stavka 10 "Web kamera" treba da ima rezoluciju "1080P FULL HD", a iz ponude ovog ponuđača se vidi da je za ovu stavku ponudio uređaj sa rezolucijom "1280x720". Slijedom navedenog, utvrđeno je da ponuđeni uređaji ne ispunjavaju tražene zahtjeve iz Tenderske dokumentacije.

 

Komisija je utvrdila da ponuđač IMTEC" d.o.o. Sarajevo nije kvalifikovan, iz razloga što ne ispunjava zahtjeve u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničkih specifikacija, kako slijedi: Prema obrascu za cijenu ponude-robe Aneks II, pod stavkom 3 "Tablet/Laptop sa Stylus olovkom za grafičko oblikovanje" treba da ima "tastatura sa TOUCHPAD-om: mogućnost magnetnog spajanja i odvajanja tastature od tableta; posjeduje kućište za smještaj i punjenje Stylus olovke; istog proizvođača i boje kao i tablet", a iz dostavljenog kataloga u ponudi ovog ponuđača se vidi da je za ovu stavku ponudio uređaj koji nema mogućnost odvajanja tastature od kućišta. Također, za istu stavku uređaj treba da ima "ekran maksimalno 13"", a uređaj koji ponuđač nudi ima ekran 13,5" tj. veći od traženog. Nadalje, pod stavkom 10 "VVeb kamera" treba da ima rezoluciju "1080P FULL HD", a iz ponude ovog ponuđača se vidi da je za ovu stavku ponudio uređaj sa rezolucijom "1280x720". Za stavku 11. "ADF skener", prema opisu iz Tenderske dokumentacije treba da ima "kombinacija flatbed (plošni) i ADF (automatskog posluživača listova) skenera" a ponuđeni uređaj ima samo ADF dok nema flatbed (plošni) način rada, a što je vidljivo iz dostavljenog kataloga u ponudi. Prema tome, utvrđeno je da ponuđeni uređaji ne ispunjavaju tražene zahtjeve iz Tenderske dokumentacije.

 

"INTER-COM" d.o.o. Zenica nije kvalifikovan, iz razloga što ne ispunjava zahtjeve u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničkih specifikacija, kako slijedi: Prema obrascu za cijenu ponude-robe Aneks II, pod stavkom 10 "Web kamera" treba da ima rezoluciju "1080P FULL HD", a iz ponude ovog ponuđača se vidi da je za ovu stavku ponudio uređaj sa rezolucijom "1280x720". Slijedom navedenog, utvrđeno je da ponuđeni uređaj ne ispunjava tražene zahtjeve iz Tenderske dokumentacije.

 

Od ponuđača ELUR DOO KISELJAK, aktom od 13.06.2023. godine, zatraženo je pojašnjenje dostavljene dokumentacije, koja se odnosi na tehničku i profesionalnu sposobnost, jer se iz dostavljenih potvrda o uredno izvršenim ugovorima ne vidi u kojem dijelu i za koliku vrijednost se odnosi na isporuku PC računara. Ponuđač ELUR DOO KISELJAK je dana 14.06.2023. godine putem e:mail-a dostavio pojašnjenje dostavljene dokumentacije, uz koje je dostavio račune- otpremnice ispostavljene ugovornim organima Sveučilište u Mostaru i Ministarstvo odbrane BiH, iz kojih se vidi da je isporuka PC računara u vrijednosti većoj od 65.000,00 KM bez PDV-a.

 

Pregledom i ocjenom ponuda, utvrđeno je da ponuda ponuđača "ELUR" d.o.o. Kiseljak ispunjava sve zahtjeve ugovornog organa u formalno-pravnom, ekonomskom i tehničkom smislu, te da je ista za ugovorni organ prihvatljiva.

 

Rangiranje prihvatljivih ponuda prema kriterijumu za izbor ponude:

 

Naziv ponudača

Početna cijena ponude bez PDV-a

Popust

Početna cijena ponude bez PDV- a sa popustom (prije e-aukcije)

Konačna cijena ponude bez PDV-a sa popustom (nakon e- aukcije)

Rang

ELUR DOO KISELJAK

68.365,00 KM

Ne

68.365,00 KM

-

1

 

U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu pristiglih ponuda, u skladu sa kriterijem za dodjelu ugovora "najniža cijena". Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama i predmetnom Tenderskom dokumentacijom.

 

Slijedom navedenog, ponuđač "ELUR" d.o.o. Kiseljak, odabran je na osnovu ponuđene cijene u iznosu od 68.365,00 KM bez PDV-a.

 

PRAVNA POUKA:

 

Svaki privredni subjekat koji ima ili je imao interes za dodjelu ugovora o javnoj nabavci i koji učini vjerovatnim da je u konkretnom postupku javne nabavke bila ili je mogla biti prouzrokovana šteta zbog postupanja ugovornog organa, a koja se u žalbi navodi kao povreda ovog zakona i podzakonskih akata od strane ugovornog organa, u postupku javne nabavke, ima pravo uložiti žalbu na postupak u pisanoj formi u roku od 10 (deset) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa, u pisanoj formi direktno, elektronskim putem, ili preporučenom poštanskom pošiljkom. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: