Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.04.2015. 10:47
Nabavka uniformi za medicinske sestre i tehničare
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
893-1-1-245-3-95/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KLINIČKI CENTAR UNIVERZITETA U SARAJEVU
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba Alen Hadžihuseinović
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-527
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta aida.mrkonjic@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
7 Mjesec(i)
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka uniformi za medicinske sestre i tehničare
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141620-2 | Medicinski kompleti |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
cca 3500 kompleta
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO skladište KCUS-a
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
15.5.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
23,40
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.5.2015. 13:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.5.2015. 14:00:00
Adresa i mjesto Bolnička 10, 71000 Sarajevo, Služba za javne nabavke
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Alen Hadžihuseinović
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-519
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta alen.hadzihuseinovic@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KOTEKS d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 43 74260 Tešanj
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
CINKEL-PLAST d.o.o. Kladanj - ul. Branilaca Bosne bb 75280 Kladanj
-
danial S d.o.o. Tešanj - Trg žrtava 3. augusta broj 1 74260 Tešanj
-
GOLUBOVIĆ d.o.o. - Druge sarajevske brigade 76. 71123 Istočno Sarajevo
-
ANG d.o.o. Banja Luka - Ulica Pilanska broj 15 78000 Banja Luka
-
ASTORIJA COMPANY d.o.o. Novi Grad - Ulica V kozarske brigade br. 5 79220 Novi Grad
-
AX-SOLING d.o.o. Grude - GZ Pogana Vlaka - Poljanice 20 88340 Grude
-
USLUŽNOST DOO, SARAJEVO - ul. Branilaca Sarajeva br. 39 71000 Centar
-
08.10.2015