Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.01.2023. 13:30
(aukcija) Nabavka poljoprivrednih i srodnih proizvoda za 2023. godinu
835-1-1-12-3-3/23
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv ZAVOD ZA ZBRINJAVANJE MENTALNO INVALIDNIH OSOBA BAKOVIĆI
IDB/JIB 4236135900000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Katarina Gelić
Adresa Bakovići 38
Poštanski broj 71270 Fojnica (bhp sa)
Općina/Grad Fojnica
Telefon (030) 803-198
Faks (030) 803-093
Elektronička pošta info@zavod-bakovici.ba
Internet adresa www.zavod-bakovici.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 2.c. Obrazloženje dostave ponuda
Ponuditelji mogu dostaviti ponudu za jedan lot ili za oba lota. Dostavljanjem ponuda za jedan ili više lotova mogu se ostvariti
potencijalne prednosti poput povećanog sudjelovanja, ozbiljnije konkurencije i smanjenja zavisnosti od jednog dobavljača.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
114384,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Poljoprivredni i srodni proizvodi, za 2023. godinu
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Poljoprivredni i srodni proizvodi, za 2023. godinu:
Lot 1: Kokošja jaja;
Lot 2: Svježe voće i povrće.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03000000-1 | Poljoprivredni proizvodi, proizvodi stočarstva, ribarstva, šumarstva i srodni proizvodi |
03142500-3 | Jaja | |
03200000-3 | Žitarice, krumpir, povrće, voće i orašasti plodovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
U TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U TD
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
09.02.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 21.02.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Zavod Bakovići, Bakovići 38, općina Fojnica, zgrada uprave u krugu Zavoda, ured
14 - sala za sastanke
Datum i vrijeme 21.02.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 1: Kokošja jaja
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave: kokošja jaja "A" klasa, srednja težina "M"
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03142500-3 | Jaja |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
39.995,28 KM s PDV-om
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
34184,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 09.02.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.02.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 21.02.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 2: Svježe voće i povrće
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet nabave su: lubenica, luk, špinat, svježi kupus i sl.
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03200000-3 | Žitarice, krumpir, povrće, voće i orašasti plodovi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
93.834,00 KM (s PDV-om)
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
80200,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidnih osoba Bakovići, Bakovići 38, 71 270 Fojnica - "franco skladište kupca" u krugu
Zavoda.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 09.02.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.02.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 21.02.2023. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Tamaris Company d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Raškovića broj 16 78000 Banja Luka
-
Stolarija Podromanija d.o.o. Sokolac - Podromanija bb 71350 Sokolac
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
MD Fisch d.o.o. Banja Luka - Ulica cerska broj 50 78000 Banja Luka
-
DRVOSJEČA d.o.o. Sarajevo - ul. Bačići do broja 72 71000 Novi Grad
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
Šćeta d.o.o. Tomislavgrad - Jošanica b.b. 80240 Tomislavgrad
-
03.05.2023
-
03.05.2023
-
28.02.2023
-
28.02.2023