Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.04.2016. 08:13
Nabavka HTZ opreme i HTZ opreme za sjekače
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1177-7-1-35-3-29/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJP"SARAJEVO-ŠUME"D.O.O.
IDB/JIB 4200630090001
Kontakt osoba Alispahić Nevres, dipl.ing.šum.
Adresa Maršala Tita 7/2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 219-173
Faks (033) 219-172
Elektronska pošta info@sarajevo-sume.ba
Internet adresa www.sarajevo-sume.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
HTZ Oprema i HTZ oprema za sjekače
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
HTZ oprema i HTZ oprema za sjekače
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18000000-9 | Odjeća, obuća, prtljag i pribor |
Dodatni predmet(i) | 18831000-3 | Obuća s metalnom zaštitnom kapicom |
18140000-2 | Odjevna radna oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
8.4.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 8.4.2016. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 8.4.2016. 11:00:00
Adresa i mjesto Ul. Maršala Tita 7/II, 71000 Sarajevo, Direkcija Preduzeća
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
HTZ oprema
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 18140000-2 Odjevna radna oprema
Dodatni predmet(i) 18831000-3 Obuća s metalnom zaštitnom kapicom
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
25572,30
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od dana zaključenja do 31.12.2016.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Fcco Centralni magacin Hadžići odnosno priručni magacini Preduzeća (OJŠ "Igman", "Tarčin", "Trnovo", "Gajevi" i "Šići").
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
HTZ oprema za sjekače
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 18140000-2 Odjevna radna oprema
Dodatni predmet(i) 18831000-3 Obuća s metalnom zaštitnom kapicom
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
4428,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od dana zaključenja do 31.12.2016. godine
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Fcco Centralni magacin Hadžići odnosno priručni magacini Preduzeća (OJŠ "Igman", "Tarčin", "Trnovo", "Gajevi" i "Šići").
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
USLUŽNOST DOO, SARAJEVO - ul. Branilaca Sarajeva br. 39 71000 Centar
-
KOTEKS d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 43 74260 Tešanj
-
ASTORIJA COMPANY d.o.o. Novi Grad - Ulica V kozarske brigade br. 5 79220 Novi Grad
-
Pro-Forest d.o.o. Banja Luka - 16. Krajiške NOU brigade broj 37 78000 Banja Luka
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
ITALGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Stara cesta bb 71320 Vogošća
-
PURIĆ d.o.o Bijeljina - Svetozara Ćorovića 153 A 76300 Bijeljina
-
28.04.2016
-
28.04.2016
(poništenje poziva) Nabavka HTZ opreme i HTZ opreme za sjekače - LOT 1