Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.10.2023. 13:26
(aukcija) Nabavka usluga održavanja sistema centralnog grijanja
638-7-2-174-3-88/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA "DOM ZDRAVLJA " ZAVIDOVIĆI
IDB/JIB 4218122690008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Amra Smajić
Adresa Gazi Husrev-begova 25
Poštanski broj 72220 Zavidovići (bhp sa)
Općina/Grad Zavidovići
Telefon (032) 878-877
Faks (032) 879-088
Elektronska pošta polikzav1@bih.net.ba
Internet adresa www.dzzavidovici.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Zavidovići
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge održavanja i popravki
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Neophodno je da se obezbijedi cjelovita usluga održavanja centralnog grijanja kako bi se obavljanje djelatnosti ugovornog
organa u grijnoj sezoni moglo nesmetano odvijati na svim lokacijama, a predemet nabavke jesu usluge koje mogu pružati
sva pravna i fizička lica koja su su registrovana za održavanju i popravku sistema centralnog grijanja.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
7200,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
ODRŽAVANJE SISTEMA CENTRALNOG GRIJANJA
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Održavanje sistema centralnog grijanja za grijnu sezonu 2023/2024, koje posjeduje JU „Dom zdravlja“ Zavidovići uključujući
i ambulante porodične/obiteljske medicine
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50720000-8 | Usluge popravaka i održavanja centralnoga grijanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
DATO U TENDERSKOJ DOKUMENTACIJI
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga je u Zavidovićima u Gazi Husrev begova 25 u JU “Dom zdravlja” Zavidovići , Ambulanta Gaj u ulici
Husein kapetana Gradašečevića u Zavidovćima, Ambulanta Gostović, Ambulanta Vozuća, Ambulanta Krivaja, Ambulanta
Dolina, Ambulanta Kovači, i Ambulanta Hajderovići.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
DATI U TENDERSKOJ DOKUMENTACIJI
III 4. Ograničenja za učešće
DATA U TENDERSKOJ DOKUMENTACIJI
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
DATA U TENDERSKOJ DOKUMENTACIJI
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
12.10.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.10.2023. 14:45
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Gazi Husrev -begova 25,Zavidovići, Sala za sastanke (soba br. 4) u JU Dom
zdravlja Zavidovići
Datum i vrijeme 17.10.2023. 15:10
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KGH - INSTALACIJE d.o.o. Brčko distrikt BiH - Maoča bb 76000 Brčko
-
A ELING d.o.o. Zenica - Zmaja od Bosne bb, Radna zona Zenica I 72000 Zenica
-
GRIZELJ d.o.o. Sarajevo - ul. Nikole Šopa broj 48 71210 Ilidža
-
ADI-KERAM d.o.o Tuzla, u likvidaciji - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-2 75000 Tuzla
-
ENIKON d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 142 72240 Kakanj
-
HETIG d.d. Sarajevo - ul. Trg međunarodnog prijateljstva br. 11 71000 Novi Grad
-
PIRO-LMS d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Rudarska br. 61 75000 Tuzla
-
VODO-INS d.o.o. Tuzla - II Tuzlanske brigade br. 66 75000 Tuzla
-
Omnicom d.o.o. Banja Luka - Ulica Grčka broj 5 78000 Banja Luka
-
08.11.2023
-
30.10.2023