Kompanija Atlantbh projekt izazovom #putuj387 pomaže bh. turizmu

14.05.2020. 10:38 / Izvor: Akta.ba
Kompanija Atlantbh projekt izazovom #putuj387 pomaže bh. turizmu

Iako ovaj pojekt izazov #putuj387 traje svega nekoliko dana Grcić kaže da je već pokupio pažnju.

Posljedice globalne pandemije utjecale su na sve sfere života, a posebno na sektor turizma i transporta.

Mnoge institucije i organizcije pokušavaju ukazati na štete koje su napravljene turizmu ali i na mogućnosti da na najbolji način iskoristimo ono što imamo, kako bi doprinjeli njegovom što bržem oporavku.

Jedna od njih je i softverska kompanija Atlantbh koja pored uspješnih poslovnih rezultata i jedinstvenog radnog okruženja, posebnu pažnju posvećuje projektima za dobrobit zajednice tako to čine i ovaj put.

Sabina Grcić, Head of Talent & Marketing ove kompanije za Akta.ba je kazala kako se u svim segmentima osjeti utjecaj pandemije, i s obzirom da nam je trenutna situacija ograničila putovanja van granica BiH, odlučili su da zajedničkim snagama pokušaju doprinijeti buđenju svijest građana o ljepotama i jedinstvenim lokacijama koje imamo u BiH, te na taj način pomognu turizmu.

"Činjenica je da nam je trenutno u znatnoj mjeri ograničeno kretanje i nije poznato do kada će ono trajati. U našoj kompaniji smo došli na ideju da trebamo iskoristiti ono što imamo u našoj zemlji i na taj način ojačati sektore kao što je turizam, pa smo pokrenuli projekt izazov #putuj387. Bosna i Hercegovina nije samo Baščaršija, Stari Most u Mostaru, Gospodska ulica u Banjoj Luci ili Počitelj... u njoj ima još mnogo sjajnih destinacija koje su nepravedno zapostavljene, za koje mnogi nisu čuli ili posjetili", kaže Grcić.

Iako ovaj pojekt izazov #putuj387 traje svega nekoliko dana Grcić kaže da je već pokupio pažnju.

"Sve je počelo od toga kad smo se na našim društvenim mrežama fotošopirali u Nacionalnom parku Sutjeska i nominovali svoje kolege, iz drugih kompanije IT industrije da urade isto, da odaberu lokaciju koja se njima sviđa i koju smatraju da bi drugi trebali da vide. Od tada, svakim danom se sve više povećava broj onih koji su nas podržali, a učestvuju kompanije, javne ličnosti i svi ostali koji žele da za bh. turizam urade nešto dobro", kaže Grcić.

Grcić kaže kako do sada nisu imali kontakt sa turističkim institucijama, ali su primijetili da se njihov hashtag koristi od strane nekih turiskičkih kompanija i stranica koje promovišu bh. turizam, što ih svakako raduje.

"Nadamo se da će ovaj izazov poslužiti kao inspiracija svima i da ćemo još bolje upoznati našu dragu Bosnu i Hercegovinu kroz njega", kaže.

Da biste učestvovali u izazovu, sve što treba da uradite je da objavite fotošopiranu ili pravu fotografiju, šta god vam je zabavnije, na vaš Instagram ili Facebook profil, sa neke lokacije u Bosni i Hercegovini koju smatrate da je posebna ili da zaslužuje više pažnje. Nakon toga treba da nominujete i tri vaša prijatelja da učine isto i da koristite hashtag #putuj387.

"Naš osnovni cilj je da građanima pokažemo ljepote koje Bosna i Hercegovina ima. Mnogi od nas nisu posjetili prelijepe gradove ili lokacije udaljene svega par sati, ali smo putovali u Italiju, Francusku ili neku drugu popularnu destinaciju. Obzirom da neko vrijeme neće biti jednostavno putovati van granica, želimo da popularizujemo destinacije koje do sada nisu bile popularne i unaprijedimo turizam unutar Bosne i Hercegovine", govori nam Grcić.

I.R.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti