Prolongirana rekonstrukcija tunela Crnaja
Vlada Federacije BiH dala je saglasnost Cestama Federacije BiH na potpisivanje ugovora s HP Investingom i Euroasfaltom, ukupne vrijednosti 12,8 milijuna KM.
Radovi na obnovi tunela Crnaja na magistralnoj cesti M17 između Jablanice i Konjica ipak nisu počeli jučer kako je najavljeno.
Vlada Federacije BiH dala je saglasnost Cestama Federacije BiH na potpisivanje ugovora s HP Investingom i Euroasfaltom, ukupne vrijednosti 12,8 milijuna KM.
Radovi će se odvijati u dva termina po osam mjeseci, paralelno sa odvijanjem prometa, a uz pojačane sigurnosne mjere i propuštanje jednom trakom, dok čekanja ne bi trebala prelaziti 10 minuta, kao što je bio slučaj sa Vrandukom.
Neslužbeno doznajemo kako će prvi bageri biti na tunelu za nekoliko dana. Tunel Crnaja na dionici magistralne ceste M17 Konjic-Jablanica nema blisku cestovnu alternativu, stoga će se pristupiti naizmjeničnom puštanju prometa jednom trakom.
Budući da se radi o klizištu, bit će potrebne i dodatne sigurnosne mjere, ali u Federalnom ministarstvu prometa i veza nas uvjeravaju da će čekanja trajati maksimalno desetak minuta.
“Rok za izvođenje radova je 16 mjeseci, odnosno dva puta po osam mjeseci tijekom jedne kalendarske godine. To znači da radovi počinju 15. rujna i bit će obustavljeni do kraja svibnja, kada krene ljetna sezona, a onda ponovo nastavljeni na jesen”, kazao je Jadranko Puljić, pomoćnik ministra za cestovnu infrastrukturu.
Oko 500 metara dugačak tunel Crnaja nije jedina veza Mostara sa sjeverom naše zemlje, ali je najpopularnija. Putnici se savjetuju da putuju magistralnim cestama prema Bugojnu ili prema Foči, te ukoliko mogu, koriste regionalnu cestu preko Rujišta i Boračkog jezera.
Grupacija prijevoznika Federacije BiH nije zadovoljna ponuđenim rješenjima te podsjećaju kako su prilikom sanacije oko Jablanice osjetili probleme u svakodnevnom radu.
“Mi smo već imali veoma velike troškove kada su bili radovi u Jablanici. I nije samo problem u troškovima, nego ti troškovi koje mi trpimo po par mjeseci i zastoji i čekanja ne rezultiraju kvalitetom, radovi ne odgovaraju konfiguraciji terena. Ugrađeni asfalt i šahtovi opet oštećuju naša vozila i dugoročno nakon izvedenih radova”, upozorava direktor Autoprevoz Bus Mostar Ahmedin Šabanagić.
Riječ je o zajedničkom projektu dva snažna domaća poduzeća, HP Investing Mostar i Euroasfalt Sarajevo. Sredstva su kredit Svjetske banke za obnovu i razvoj i Europske investicijske banke namijenjen za Program modernizacije magistralnih cesta Federacije BiH.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.
-
EURO - ASFALT d.o.o. Sarajevo
ul. Rajlovac bb 71000 Sarajevo -
HP INVESTING d.o.o. Mostar
Bišće polje bb. 88000 Mostar -
Federalno ministarstvo prometa i komunikacija Mostar
Braće Fejića bb 88000 Mostar -
JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo
ul. Terezija broj 54 71000 Sarajevo -
Vlada FBiH Sarajevo
Alipašina 41 71000 Sarajevo -
Svjetska banka u BiH Sarajevo
Fra Andjela Zvizdovica 1/17/B toranj 71000 Sarajevo