Dio sarajevske pruge obnovljen, ali nema dovoljno ispravnih tramvaja da voze

24.10.2022. 09:38 / Izvor: Akta.ba
javni prijevoz

Iako se činilo kako će nakon završetka pruge gužve u saobraćaju biti manje, situacija je upravo suprotna tome.

Nakon završenih testiranja dionice nove sarajevske pruge od Ilidže do Čengić Vile, tramvaj je počeo saobraćati krajem prošlog mjeseca. Iako se činilo kako će nakon završetka dijela pruge gužve u saobraćaju biti manje, situacija je upravo suprotna tome.

Naime, čekanja na stajalištima znaju potrajati i više od sat. Da stvar bude još gora, tramvaji i trolejbusi su uglavnom puni, pa često svi ne mogu ni ući.

tramvaji

17 tramvaja u pogonu

Direktor sarajevskog preduzeća GRAS Senad Mujagić prije nekoliko dana je izjavio da od Ilidže do Baščaršije saobraća samo 17 tramvaja, te da to nije dovoljno, odnosno da su potrebna 44 vozila.

Naglasio je da se radi na rješavanju ovih problema, i to nabavkom rezervnih dijelova iz Turske za tramvaje koje je donirao turski grad Konya, a koji imaju tri vagona i koji su najduži u odnosu na ostale GRAS-ove tramvaje. Napomenuo je da je to trenutno, privremeno rješenje do dolaska novih tramvaja. Podsjetio je da su postojeći tramvaji vrlo stari.

"To je trenutno rješenje do isporuke novih tramvaja, a koje očekujemo sljedeće godine. Prosječna starost tramvaja je 35 godina i zbog toga se često kvare. Nemamo dovoljno vozila za liniju od Ilidže do Baščaršije", izjavio je.

Poslovni portal Akta.ba je kontaktirao GRAS kako bi saznali kakva je trenutna situacija sa tramvajima i koliko ih uopšte saobraća s obzirom da je i prije nekoliko dana na glavnoj gradskoj saobraćajnici u blizini zgrade Predsjedništva Bosne i Hercegovine došlo do saobraćajne nesreće u kojoj su učestvovali autobus i tramvaj, međutim do pisanja ovog teksta nismo dobili odgovor iz GRAS-a.

Građani su, očigledno, osuđeni na loš gradski prijevoz i čekanja duža nego što je sama vožnja, a nadležni šute i prave se da ne vide s čime se građani svakodnevno suočavaju.

"Premalo tramvaja, loš tajming kretanja vozila. Sve se da izračunati. Žestoko kažnjavati bilo koga ko se parkira na šine. Ugraditi gps na tramvaje i napraviti aplikaciju za praćenje tramvaja da putnici mogu znati koliko je vremena do dolaska novog tramvaja. Postaviti male semafore na stanicama koji odbrojavaju real time do dolaska. Eto, to je neka mala do srednja investicija i bude ok", jedan je od prijedloga građana.

Da podsjetimo, nakon što je završena rekonstrukcija od Ilidže do Čengić Vile, sljedećih dana trebala bi početi rekonstrukcija od Čengić Vile do Marijin Dvora, tj. do Željezničke stanice. Tokom izvođenja radova, tramvaji će saobraćati od Ilidže do Čengić Vile, a od Čengić Vile do Baščaršije autobusi.

E.S.

 

  

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti