Kada mala porodična priča postane full-stack marketinška agencija

14.12.2022. 13:37 / Izvor: Akta.ba
agencija dan

Agencija za promociju DAN iz Travnika počela je sa radom kao porodična priča, a sada predstavljaju nezaobilazan faktor kompanija i ustanova u domenu marketinga, sa posebnim naglaskom na digitalnu formu istog.

Agencija za promociju DAN iz Travnika počela je sa radom kao porodična priča, a sada predstavljaju nezaobilazan faktor kompanija i ustanova u domenu marketinga, sa posebnim naglaskom na digitalnu formu istog.

Adin Seferović, direktor Agencije je za portal Akta.ba govorio o dosadašnjim uspjesima, saradnjama, ali i o planovima i ciljevima koje imaju za 2023. godinu.

"Plan Agencije DAN na početku tekuće godine bio je preduzimanje potrebnih aktivnosti kako bi se napravio značajan iskorak u poslovnom, ali i organizacijskom smislu. U mjesecu aprilu počeli smo sa radom na novoj adresi, u ulici Zenjak br. 20, te smo pristupili zapošljavanju mladih, ali perspektivnih ljudi. Moram naglasiti da nam put, kao i preduslovi za takvo nešto, nisu bili jednostavni, ali smo ponosni što danas u sklopu naše Agencije na projektima rade stručnjaci za marketing, senior programeri, grafički dizajneri, te mnogi drugi eksperti u svojim oblastima", rekao je Seferović.

agencija

Nove marketinške usluge

Kako nam je kazao Adin, u proteklom periodu Agencija DAN je samim angažmanom iznad navedenih eksperata, proširila i dijapazon usluga.

"Od onih koje su se ticale isključivo promocije putem naših web portala, te djelomično vođenja društvenih mreža, danas nudimo više od dvadeset marketinških i IT usluga. Danas naši klijenti u okviru usluga vođenja društvenih mreža, osim temeljnog planiranja i tekstualno-vizualnog kreiranja objava dobivaju i plaćeni marketing koji je usaglašen za zadatim ciljevima, community management, mogućnost kreiranja custom-made web shopa, itd", pojasnio je on, naglašavajući segment digitalnog marketinga koji još uvijek nije iskoristio veliki dio svog potencijala u Bosni i Hercegovini, a radi se o influencer marketingu.

"Kroz naše klijente sarađujemo sa izvanrednim influencerima kao što su Andrea Tomašević Kolenda i Amra Džeko, a isplativost ovog vida marketinga bezrazložno je podcijenjena", rekao je.

Također, prema potrebi klijenta u mogućnosti su kreirati aplikaciju za dvije liderske platforme, iOS i Android, napraviti kompletan custom software za male, srednje i velike klijente, te raditi dvadesetčetverosatno na održavanju postojećih sistema.

"Kako bi sumirali, možda je najbolja nedavna opservacija našeg klijenta, koji je konstatirao da smo od male postali full-stack marketinška agencija", naglasio u razgovoru.

agencija

Kriza u svijetu, ali i u našoj državi je pogodila skoro svaki sektor i svaki vid poslovanja, međutim prema Adinovim riječima kriza izazvana pandemijom, ali i globalno-političkim dešavanjima, ponajmanje se odrazila na domen njihovog poslovanja.

"Naprotiv, mnogi brendovi koji su imali konzervativniji pristup prema novim tokovima povjerenje su dali kako samoj online prezentaciji, tako i prodaji svojih usluga i proizvoda. Upravo tu stvorila se prilika da proširimo svoju listu klijenta sa kompanijama koje su se etablirale kao vodeće, ali im je falio online segment prezentacije poslovanja. Smatram da su najbolje prošli oni koji su pravovremeno i adekvatno reagovali na novonastale krize", mišljenja je.

agencija

Ostvarene saradnje i partnerstva

Adin smatra da je od izuzetnog značaja u svakom poslu, pa tako i u ovom njihovom, ostvarivati partnerstva, saradnje, a u konačnici i prijateljstva sa onima koji se nameću kao lideri u svojim branšama.

"Samo u proteklih mjesec dana, pored saradnje sa kompanijom Master Fashion, potpisali smo ugovor i sa kompanijom Semiminor d.o.o., a također smo i značajno unaprijedili ugovor sa vodećom građevinskom kompanijom na ovom području, GPPD Vlašić-gradnja Travnik. Vrijedno je naglasiti i da nam je za širi spektar usluga povjerenje ukazao novootvoreni luksuzni restoran Novel 1954", kazao je.

Upravo ovaj faktor kako navodi svojevrsni je pokazatelj kontinuiranog napretka koji ostvaruju, i naglašava da ih zadovoljstvo klijenata čini izuzetno ponosnim.

"Pored navedenih klijenata, ponosni smo i na dugogodišnje saradnje sa, između ostalih, kompanijama i ustanovama: mibh, JU Bolnica Travnik, ABA d.o.o. Travnik, Hotel Sunce Vlašić, Zavod za javno zdravstvo SBK/KSB, Mali programer, te mnogim drugim", rekao je Adin.

agencija

Planovi za 2023. godinu

Adin nam je ispričao da je kurs Agencije od samog osnivanja do tekuće godine bio značajno drugačiji od trenutnog. U navedenom periodu svoje medije su etablirali kao vodeće na ovom području, a i jedne od vodećih u domenu lokalnih web portala u Bosni i Hercegovini.

"Moji roditelji Amila i Benjamin, koji su bili dovoljno hrabri da 2014. godine osnuju Agenciju za promociju DAN, kroz godine su svojim klijentima pružali osjećaj sigurnosti kako će njihovi ciljevi biti ispunjeni, a nerijetko i više od toga. Sada, iako značajno izmijenjenog kursa u organizacijskom smislu, Agencija nosi životne vrijednosti koje su njih dvoje usadili. Njihovo prisustvo i danas je od velike pomoći kako uposlenicima Agencije, tako i našim partnerima. Smatram da je to nešto što i klijenti prepoznaju, te nas čini jedinstvenim na tržištu rada", rekao je on.

U planu za 2023. godinu žele da naprave iskorak u vidu rada za zapadnoevropske i američke klijente.

"To nam nalaže vizija, ali i prirodni razvoj, međutim klijente koje imamo u Travniku i SBK ni u najmanjoj mjeri nećemo zanemariti, već je moguć benefit da na osnovu toga što se stvorila svojevrsna simbioza u odnosu sa njima, zajedno nastavljamo rasti", poručio je Adin u razgovoru za naš portal.

Razgovarala: Erna Salkić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti