krevet za cijeli život

U tvornici Malak – Janj proizvode jedinstvene "Organske krevete"

03.07.2023. 09:13 / Izvor: Akta.ba
kreveti

Proizvode 3.000 – 4.000 kreveta mjesečno.

"Malak – Janj“ iz Donjeg Vakufa je uspješna firma čiji su proizvodi prepoznatljivi širom svijeta.  Proizvode 3.000 – 4.000 kreveta mjesečno, a među njima posebno mjesto zauzima  „Organski kreveti“.

Glavni izvršni direktor Ernad Smajić, pojašnjava o kakvom se proizvodu radi, piše portal potitvnabih.ba.

"Mi smo se trudili da proizvodnju kreveta podignemo na viši nivo,osmislili smo krevet koji smo nazvali „Organski krevet“ ,koji  je potpuno razgradiv. Da bi bio potpuno razgradiv nije smio da sadrži ulja, lakove, metal, ljepilo i ponudili smo ga na tržištu. Izložili smo ga na sajmu u Kelnu i to je bio apsolutno hit. Dolazile su televizije, snimale reportaže o nama. Dakle, bio je to reprezentativan proizvod. Sama ta priča je išla je u smjeru da napravimo proizvod sa parolom „Jedan krevet, jedan život“. Znači mi idemo kontra konzumerske politike, gdje mi kažemo ne morate vi kupovati više puta krevet, dovoljno je jedan krevet za cijeli život. Želimo vratiti kulturu u Evropu koja postiji u Velikoj Britaniji. U velikoj Britaniji imaju tu duboku kulturu prema namještaju i oni bukvalno nasljeđuju namještaj. Zbog sve ove nenormalne sječe i eksploatacije drveta, došli smo na ideju da idemo sami protiv sebe, da kežmo „jedan krevet, jedan život“. Da taj „Organski krevet“ zaista bude unikatno djelo, djelo našeg posebnog majstora, našeg vrsnog majstora. Pored toga taj proizvod ne traži proizvodnju ulja, metala ili laka čija proizvodnja dodatno onečisti prirodu", pojasnio nam je direktor Smajić.

Odgovor tržišta bio dobar i danas se u tvornici u Donjem Vakufu poseban fokus stavlja na proizvodnju „Organskog kreveta“.

"Hvala Bogu dobili dobar efekat zbog odabira boje i koncepta. Mi smo dali prijedlog kako taj krevet može da postane klupa, moguće je naručiti kraće stranice i da taj krevet mjenja dimenzije gdje kupac ne investira ponovo u cijeli krevet , nego u dijelove kreveta koji mi proizvodimo. Dakle, cilj je pokrenuti tu kulturu namještaja koja postoji u Lego kockicama, u kolekcionarstvu, u kupovini skupocjenih naočala. Htjeli smo da pozicioniramo krevet na mjesto gdje zaslužuje", kaže nam direktor Ernad Smajić.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti