IZDVOJITE SE I BUDITE PRIMIJEĆENI
S ponosom predstavljamo novi projekat Akta Certifikat poslovne izvrsnosti
Nakon 18. godina poslovanja poslovni portal Akta.ba prepoznao je potrebu kompanija u BiH i važnost posjedovanja "dokaza" o izvrsnom poslovanju.
Nakon 18. godina poslovanja poslovni portal Akta.ba prepoznao je potrebu kompanija u Bosni i Hercegovini i važnost posjedovanja "dokaza" o pozitivnom odnosno izvrsnom poslovanju.
Dugogodišnje iskustvo nam govori da je provjera finansijskog stanja trenutnog ili budućeg partnera prva i najvažnija odluka. Pozitivni finansijski pokazatelji, tj. pozitivan iznos prihoda, dobiti, broja uposlenih i transakcijski računi bez blokada važna su smjernica u mnogim poslovnim odlukama.
Imate sve to? Iza vas je uspješna poslovna godina? Onda ste zaslužili Certifikat poslovne izvrsnosti kao dokaz dobrog poslovnog stanja.
Kako se izdvojiti u Akta registru od preko 417.000 kompanija
Želite biti unikatni na tržištu i izdvojiti se u Akta registru od preko 417.000 kompanija, dodijeljeni Akta Certifikat poslovne izvrsnosti će vam pomoći u tome.
Iako je u svijetu ustaljena praksa certificiranja poslovnih subjekata i postoji dosta sličnih analiza ekonomskih i finansijskih faktora uspješnog poslovanja, osnovni cilj Akta Certifikata poslovne izvrsnosti je da vas partneri prepoznaju kao pouzdane saradnike.
Profil firme koja je vlasnik Certifikata bit će izdvojen pečatom, kao dokaz dodijeljenog Certifikata o poslovnoj izvrsnosti. Na taj način olakšavamo pretragu onima koji traže pouzdanog i provjerenog poslovnog partnera koji zaslužuje pažnju i povjerenje. Nakon toga će slika, a samim tim i odluka, biti puno jasnija, a vama ostvariti bržu saradnju sa domaćim i inostranim kompanijama.
Ko može dobiti Certifikat
Akta Certifikat poslovne izvrsnosti može dobiti kompanija koja ima pozitivne trendove poslovanja, prilikom čega su se u obzir uzeli ključni kriteriji poslovanja poput profitabilnosti, ekonomičnosti, solventnosti i likvidnosti.
Ukoliko niste znali, u Bosni i Hercegovini je samo 7,9% ovakvih firmi!
Zašto je reputacija važna i zašto je potrebna vašoj kompaniji/preduzeću
Poduzetnici i vlasnici preduzeća stalno uče više o tome kako napredovati u svom poslovanju. U jednom ili drugom trenutku, bilo da se radi o uzimanju kredita ili sklapanju poslovnog ugovora, firmi će vjerovatno biti potreban certifikat o dobroj reputaciji i uspješnoj poslovnoj izvrsnosti.
Smatrajte to svojevrsnom "zlatnom ulaznicom" dokazujući da vaš posao radite izvrsno.
Koliko dugo važi potvrda o dobroj reputaciji i poslovnoj izvrnosti?
Certifikat o poslovnoj izvrsnosti važi za jednu poslovnu godinu, odnosno za jedan izvještajni period.
Stavite sebe u prvi plan na tržištu i izgradite povjerenje kod poslovne zajednice u BiH pokazujući svoje više nego uspješne poslovne rezultate.
Sve dodatne informacije možete dobiti na certifikat@akta.ba.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.