Dani komunikacija: Bingo i Via media osvojili zlato za kampanju "U Bingu sam"

12.04.2024. 07:39 / Izvor: Akta.ba
BalCANESS

Na danima komunikacija Bingo i Via media su dobili nagradu za kampanju u "Bingu sam" u Retail kategoriji BalCaness.

Bingo i Via media su dobili zlato za kampanju u "Bingu sam" na danima komunikacija u Retail kategoriji BalCannesa. Ovogodišnji dani komunikacija održavaju se od 11. do 14. aprila u Rovinju.

BalCannes je regionalno kreativno takmičenje sa više od decenijskim iskustvom u objedinjavanju tržišta Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Srbije i Slovenije koje slavi najbolje i najoriginalnije projekte, agencije i oglašivače u regionu.

U svakoj od sedamnaest poslovnih kategorija, projekti koji su ušli u uži izbor – odabrani od strane žirija oglašivača i žirija agencija – takmiče se za zlatnu, srebrnu i bronzanu nagradu.

Najbolji projekat BalCannes konkursa osvaja Grand Prix, a dodjeljuje se i nagrada za najbolju agenciju i najboljeg oglašivača u regionu! Dodatni treći žiri sastavljen od najboljih predstavnika medija iskoristio je svoje stručno uređivačko umijeće da najbolje nagradi BalCannes Editor's Pick Award!

Podsjetimo, “U Bingu sam”, naziv je jednog potpuno drugačijeg šoua i izazova na našim prostorima, u kojem je učestvao bosanskohercegovački glumac Enis Bešlagić. Naime, Enis je prihvatio izazov u kojem je Bingo City Centar od 4. do 11. juna 2023. bio njegova kuća. Tu je živio, čak i spavao, družio se sa kupcima i posjetiocima ovog tržnog centra te uposlenicima u Bingu.

E.O.

TAGOVI:

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti