PRISUSTVOVAO CEREMONIJI
Ambasador Fitschen zadovoljan ulaskom Lidla na bh. tržište: Nije bilo lako
Ambasador Njemačke u Bosni i Hercegovini dr. Thomas Fitschen prisustvovao je jučer svečanom polaganju kamena temeljca Lidlovog objekta.
Ambasador Njemačke u Bosni i Hercegovini dr. Thomas Fitschen prisustvovao je jučer svečanom polaganju kamena temeljca prvog logističko-distributivnog centra kompanije Lidl BH čime je ozvaničena investicija vrijedna preko 100 miliona eura.
Ceremoniji je prisustvovao veliki broj zvanica kojima se obratio i Ambasador Fitschen ističući da je da je ovo korak koji su mnogi ljudi u ovoj zemlji dugo čekali.
Sinonim za kvalitet 'made in Germany'
"Brand Lidl je pojam koji je poznat skoro svima ovdje. On je sinonim za kvalitet 'made in Germany' i ekonomičnost. Mnogi, koji su bili u 'Lidlu' da li u Njemačkoj ili u nekim susjednim zemljama kao što su Hrvatska i Srbija, tražili su od mene odgovor, kada će konačno doći i u Bosnu i Hercegovinu. Ovo pitanje svjedoči o tome kakva su velika očekivanja od kompanije Lidl. I sada se konačno počinje", kazao je.
S druge strane, dodaje da širenje kompanije Lidl na Bosnu i Hercegovinu je također jasan znak povjerenja u lokaciju – njen ekonomski potencijal i političku stabilnost.
"Pažljivo ste ispitali zahtjeve i došli do zaključka: Da, isplati se. Da, ovdje nalazimo partnere koji su nam potrebni. Ima partnera u privredi i u općinama sa kojima možemo nešto da uradimo. Partneri na koje se možete osloniti, koji su orijentisani na budućnost, koji žele da iskoriste mogućnosti koje nudi trgovina i saradnja. A ovdje ima ljudi koji ne samo da žele kupovati kod nas, već žele i da rade za nas“, podcrtao je njemački ambasador.
Zadovoljan je i ulaskom Lidla na tržište u svjetlu približavanja Bosne i Hercegovine EU. Podsjeća da je Evropsko vijeće nedavno odlučilo da otvori pristupne pregovore našoj zemlji. Šta to tačno znači građankama i građanima Bosne i Hercegovine često ostaje apstraktno u svakodnevnom životu. Maloprodaja je, s druge strane, sektor koji utječe na svakodnevni život ljudi više nego bilo koji drugi.
Nije tako lako dovesti Lidl
"Kada Lidl, jedan od vodećih evropskih trgovaca, postavi svoje objekte u BiH, osoblje počne sa radom i roba se nađe na policama, onda je to ujedno i signal da se zemlja približava Evropi. Ali i lokalni partneri, Općina Kiseljak, kanton i prije svega državni nivo, također su primijetili da nije tako lako dovesti Lidl ovamo. Bilo je potrebno donijeti hiljade odluka, pronaći beskrajne kompromise, uložiti novac, a bilo je potrebno puno fleksibilnosti i ponekad teških pregovora. Ali uspjeh dokazuje da ste u redu", naglasio je Fitschen.
Uvjeren je da će slično biti i kada zemlja konačno uđe u EU. To će potrajati, bit će zamorno, trebat će puno rada i dosta prilagođavanja. Ali, smatra da će uspjeh na kraju dati za pravo onima koji žele pokrenuti zemlju naprijed i ponuditi ljudima ovdje novu perspektivu.
"Uvjeravam vas da će Njemačka i cijela EU podržati ovaj proces najbolje što mogu. Drago mi je što ovako velike njemačke kompanije poput Lidla ulažu svoje povjerenje u ovu zemlju. I nadam se da će se ekonomski odnosi Njemačke i Bosne i Hercegovine kao rezultat ove odluke još više produbiti i intenzivirati", zaključio je.
S.B.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.