Snažan prodor Oaze na domaćem tržištu

29.09.2013. 13:02 / Izvor: eKapija.ba
Snažan prodor Oaze na domaćem tržištu

Oaza d.o.o. kompanija koja posluje u okviru tešanjske AS GROUP, nakon redizajna ambalaže, uspješno je u protekla dva mjeseca okončala proces plasmana prirodne izvorske i mineralne vode na domaće tržište.

Oaza d.o.o. koja posluje u okviru tešanjske AS GROUP, nakon redizajna ambalaže, uspješno je u protekla dva mjeseca okončala proces plasmana prirodne izvorske i mineralne vode na domaće tržište.

Voda Oaza se tako našla na policama skoro svih značajnijih marketa u Bosni i Hercegovini, kao što su Bingo, Mercator, DP Marketi, Interex, Tuš, Robot, Hifa Group, Best, Amko/TD Marketi, Hoše, Fis, Škafa, itd, sa odličnim rezultatima prodaje, što ujedno potvrđuje i kvalitet ove najnagrađivanije bosanskohercegovačke vode u svijetu.

 “Osim distribucije, dodatno smo investirali u snažne medijske kampnje vezavši se za naš najuspješniji klubski sport i Košarkašku reprezetaciju Bosne i Hercegovine, kao 'oficijelna voda Košarkaškog saveza BiH'. Isto tako, produciran je reklamni spot  'Je li stigla…?', u kojem glumi Enis Bešlagić, zaštitno lice brandova AS GROUP, spota kojim smo otvorili priču o jednom kvalitetnom, drugačijem, uspješnom domaćem brandu sa svjetskom reputacijom. Bosancima i Hercegovcima je 'proradio' patriotski duh posebno nakon uspjeha Košarkaške i Nogometne reprezentacije i naše kampanje koja je bila vezana uz podršku 'Zmajevima', što je bio dodatan vjetar u leđa našem brandu“,  riječi su Harisa Hrvića, brand manager vode Oaza.

Hrvić dodaje kako je kompletan koncept strateškog komuniciranja odlično prihvaćen i od kupaca, jer “smo u startu prepoznati kao bosanski proizvod, kao jedna od najboljih voda na svijetu i ono najvrijednije što Bosna može dati.

“Sasvim je sigurno da će brand Oaza kakvim ga gradimo i koji je po svemu bitnome drugačiji od ostalih voda na našem tržištu, zajedno, i uz podršku naših potrošača, smanjiti uvoz drugih voda u Bosnu i Hercegovinu, koji je u prvih osam mjeseci 2013.  godine iznosio oko 14,5 miliona KM“, dodaje Hrvić.

Osim u tržnim centrima, Oaza je već sada prisutna kod velikog broja renomiranih hotela i drugih ugostiteljskih objekata u Bosni i Hercegovini. 

Voda iz srca Bosne!

Oaza je voda koja je prva iz BiH nagrađivana zlatnim medaljama za kvalitet i dizajn na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova voda u američkom Berkeley Springsu, i to nekoliko godina uzastopno. Iz srca Bosne, Oaza najbolje svjedoči njenu čistoću, ljepotu okusa i zdrav način življenja. Početkom ove godine AS GROUP je uspješno okončala akviziciju kompanije Oaza d.o.o. iz Tešnja, postavši na taj način stopostotni vlasnik ovog branda vode.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti