Vesna Beganović: Razvoj digitalnih medija skinuo mit idealnih brandova

21.05.2014. 10:19 / Izvor: eKapija.ba
Vesna Beganović: Razvoj digitalnih medija skinuo mit idealnih brandova

Vesna Beganović, Partner & New Business iz marketing agencije Via Media u razgovoru za eKapija.ba otkriva šta nas to očekuje 20. juna u Sarajevu na Branding konferenciji.

Regionalni eksperti iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija 20. juna dolaze u Sarajevo na Branding konferenciju kako bi razmijenili znanja i iskustva na regionalnom marketinškom tržištu. Program Branding konferencije 04 posvećen je utjecaju globalizacije i regionalizacije, trendovima i tržišnim promjenama izazvanim razvojem digitalnih medija, povezivanjem kreativnosti i inovacija, te  uspješnom iskustvu novih marketinških strategija. Ovim povodom razgovarali smo sa Vesnom Beganović, Partner & New Business iz marketing agencije Via Media.

Iza Vas su tri uspješno održane konferencije, četvrta je zakazana 20. juna u Sarajevu. Možete li nam reći šta će biti okosnica ovogodišnjeg programa?

- U  fokusu će biti teme koje govore inovacijama i trendovima, tržišnim promjenama izazvanim razvojem digitalnih medija, uspješnom iskustvu novih marketinških strategija i vrijednostima presudnim za uspjeh brandova. Objedinit ćemo najbolje primjere psihologije potrošača, prodajne savjete, vodiče za interaktivne kampanje.

Koje su to promjene, trendovi izazvani razvojem digitalnih medija?

- O tome ćemo imati priliku saznati kroz temu “Koje su to zvijezde budućnosti”. Danas imamo multiscreen consumers, koji koriste smart phone, tableta, digitalne platforme da bi brzo i lako saznali što ih zanima. Mobilno oglašavanje, content marketing, kao i važnost real-time marketinga su trenutno jako biti za komunikaciju brandova s potrošačima. Upotreba aplikacija i društvenih mreža je svakodnevna. Digitalni mediji zauvijek su promijenili način komunikacije brandova. Digitalno okruženje zahtjeva transparentnost, što znači da brandovi moraju biti spremni komunicirati s potrošačima sasvim drugačije.Brandovi koji se prilagode promjenama, angažuju stručne agencije koje će upravljati komunikacijom svakako će biti u prednosti. Razvoj digitalnih medija skinuo je mit idealnih brandova i kompanija.

Ono što je zanimljivo za Branding konferenciju upečatljivi je moto pod kojim se svake godine održava konferencija. Možete li nam reći šta je moto ovogodišnje konferencije?

- Welcome to Brandland! Ljudi se dobro osjećaju u Sarajevu, uživaju. Odlučili smo ih pozvati da dođu u Brandland, novo mjesto za inspiraciju. Brandland je zemlja pozitivne energije i nasmijanih lica. Istraživanja sprovedena u 2011, 2012. i 2013. godini pokazuju da velika količina euforije može utjecati pozitivno na vaše raspoloženje naredna 364 dana, nakon čega je potrebno ponovo posjetiti Brandland radi obnavljanja ovog efekta. Zašto doći u Brandland?  “Četiri su ključna, a peti je najvažniji!” – misleći pri tome na glavne razloge dolaska u ovu zemlju. Pa, krenimo redom:

  1. Čuti najuspješnije marketinške priče 
  2. Uhvatiti korak sa svjetskim trendovima
  3. Sagledati lokalno, regionalno i internacionalno tržište
  4. Biti dio inspirativnog business networkinga
  5. Uživati na afteru (i ljepotama grada)!

Po čemu će se ovogodišnja konferencija razlikovati od prošlih?

- Pripremili smo dosta primjera iz prakse, s ciljevima i rezultatima kampanja. Prezentirat ćemo pobjedničke strategije i kampanje različitih brandova s više tržišta. Pokrećemo takmičarski dio. Organiziramo Brandlan B2B business networking. Pridružuje nam ove godine i Makedonija.

S obzirom da četvrtu godinu uspješno organizujete konferenciju, da li danas možete reći da ste već postali brend?

- Trenutno smo jedina Branding konferencija u regiji. Cilj nam je postati brand zbog kojeg će profesionalci rado dolaziti u Bosnu i Hercegovinu.

Kakva su Vaša očekivanja od ovogodišnje Branding konferencije?

- Vrlo je ozbiljna organizacija, zahtjeva dosta koordinacije i priprema. Želimo isporučiti fantastičan program i ispuniti očekivanja učesnika. U  suradnji s našim partnerima omogućimo ekskluzivne prezentacije istraživanja o psihologiji potrošača. Biti zanimljivi, omogućiti da se sretnu i upoznaju ljudi iz struke, s više tržišta, da se druže i povežu. Ako znamo da je u danas za biznis najvažnije biti umrežen, želimo da sudionici budu bogatiji za novo poznanstvo, iskustvo i znanje.

Među predavačima su i ove godine značajni regionalni "igrači". Koga ćemo to vidjeti ove godine i koje teme nas očekuju?

- Kreativnu radionicu “Pirati s interneta” vodit će kreativna direktorica agencije “Leo Burnett Srbija” Anja Radulović, dobitnica velikog broja internacionalnih nagrada, uključujući nekoliko Grand Prix, Gold, Silver, i Bronze Awards na dodjelama nagrada kao što su: Eurobest, Golden Drum, Epica, London FAB Awards, The Cup, AICP Next Awards, EACA itd. Članica je Multi Channel Jury-ja na Golden Drum-u, New York Festival-u i prestižnom Clio Awards-u.

Davor Runje, osnivač digitalne agencije “Drap” koja je nedavno nagrađena s dvije Effie nagrade. Govorit će zašto je važan interaktivni pristup potrošačima? Kako izgraditi emocionalnu povezanost s kupcima i osvojiti njihova srca.  Prezentirat će “Neodoljive priče!” primjer inovativnih komunikacijskih rješenja, kako planirati, realizirati interaktivne kampanje,  na koji način povezati digitalne medije i koristiti nove tehnologije.

Na panelu će govoriti direktorica marketing i korporativnih komunikacija  “Telecoma Crne Gore” Varvara Lješković, Chief Content Officer “Jasno i Glasno” Hrvatska Ana Penović i Managing director “Media Pool” iz Slovenije Valerija Prevolšek. Vlasnica Instituta za istraživanje tržišta i medija “Mediana Slovenija” Janja Marolt Božić, Kristijan Gregorić GM Strategic Distribution Unit HoReCa SEE Atlantic Grupe. Imaćemo priliku pogledati nagrađene i najefikasnije kampanje SEMPL-a.

Da li je domaće tržište spremno prihvatiti trendove i iskustva koje nameće aktualna situacija na tržištu i može li se reći da je možda konačno došlo vrijeme za pozitivne promjene?

- Jeste, prihvatili smo trendove, ali o njima moramo dosta naučiti ako želimo da budu u funkciji efikasnih kapanja. Bit je povezati brand strategiju sa biznis rezultatima. Došlo je vrijeme za pozitivne promjene i primjenu novih marketinških strategija.

S obzirom na Vaša iskustva, možete li nam reći kako to izgleda komunikacija kada se spoje brandovi različitih zemalja u promociji istog cilja?

- Zamislite kako izgleda kada bh. brand promovira brand u vlasništvu Austrije na tržištu Arvatske i dobijete vrhunski rezultat. Primjer koji navodim je brand “Tomato”. Glavni akter je bh. glumac, vlasnik kompanije je Telecom Austrija, a brand je namijenjen korisnicima i tržištu Hrvatske. Svjedoci smo fantastičnih poteza Novaka Đokovića i Edina Đžeke na tragediju izazvanu elementarnom nepogodom i snagom njihovih poruka u promociji istog cilja.

Kakvi su Vaši planovi za budućnost?

- Budućnost je počela. Mi je živimo.

 

Razgovarala: Elvira Kokor

 

O kotizaciji:

Kotizacija je 300,00 KM a u cijenu je uključeno prisustvo svim predavanjima I radionicama, materijali konferencije, ručak, osvježenja i ulaznica za party. Imamo I pakete za firme s pogodnostima, za tri kupljene kotizacije jedna je gratis, za 5 kotizacija dvije su gratis, te za 8 kotizacija, četiri su gratis. Kompanije mogu kupiti kotizacije koje mogu pokloniti svojim klijentima. Jednostavno je na http://branding.ba/prijava/ su obrasci za pravna ili fizička lica iz BiH ili inostranstva.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti