Kompanije sa jakim brendovima mogle bi poboljšati imidž zemlje

12.06.2015. 17:25 / Izvor: eKapija.ba
Kompanije sa jakim brendovima mogle bi poboljšati imidž zemlje

Promjenu imidža Bosni i Hercegovini bi mogle donijeti kompanije koje će svojim djelovanjem predstaviti prednosti poslovanja u ovoj zemlji, smatra Denise Lee Yohn, stručnjakinja za brending koja ja je u ovom poslu već 25 godina.

BiH se sada u svijetu percipira kao zemlja u tranziciji u kojoj se događaju velike promjene. Govoreći o tome što bi BiH moglo pomoći da promjeni negativan imidž navodi primjer kompanije Sony čiji menadžeri su po njenom osnutku željeli da se Sony pozicionira ne kao kompanija koja će nuditi kvalitetne proizvode i biti vodeća u svom sektoru nego kompanija koja će brendirati čitavu zemlju. U tome su i uspjeli.

"Tako bi i BiH promjenu imidža mogle donijeti kompanije koje će svojim djelovanjem predstaviti prednosti poslovanja u ovoj zemlji", smatra Denise Lee Yohn,stručnjakinja za brending, koja je u sklopu današnje Brending konferencije koja se održavala u Sarajevu u organizacije agencije Via Media, održala predavanje o važnosti brendiranja i benefite koje kompanijama mogu donijeti veliki brendovi. 

Yohn je u ovom poslu već 25 godina, a do sada je radila za velike svjetske brendove kao što su Sony, Oakley, Frito-Lay i dr.

Tijekom svog kratkog boravka u Sarajevu, navodi, mogla je vidjeti specifičnu kulturu ispijanja kave. "Mislim da je to nešto što bi se moglo brendirati. To je nešto drugačije, neočekivano i  nešto što ljude u inozemstvu ne povezuju sa vašom zemljom", kaže ova stručnjakinja.

Jučer se također susrela sa nekoliko kompanija iz prehrambenog sektora. "Rekli su mi da imate odlične resurse za proizvodnju zdrave hrane. Mislim da su hrana i prirodni resursi nešto što bi se moglo također dobro brendirati, navodi naša sugovornica.

Smatra da ne samo ova konferencija nego i velika pristunost na društvenim mrežama za vrijeme njenog održavanja može doprinjeti kretanju u tom pravcu i podizanju svijeti o potrebi brendiranja kao i njenoj važnosti za zemlju i kompanije.

"Ako ljudi koji su danas prisutni ovdje na konferenciji počnu primjenjivati ono što su naučili da unaprijede svoje poslovanje to će također doprinijeti i razvoju", ističe ona.

Yohn je istakla i nekoliko dobrobiti koje kompanijama koje imaju dobar brend može donijeti. To je prije svega veći profit jer su kupci, dokazano je, spemni više platiti za dobre i prepoznatljive brendove.

"Jak brend smanjuje troškove jer korisnici takvih proizvoda odrađuju dio marketinga za proizvođača, a takve kompanije lako privlače i kvalitetne kadrove", navela je ona. 

D.K.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti