Kako je brend Freya probio granice BiH

21.11.2016. 14:06 / Izvor: Akta.ba
Kako je brend Freya probio granice BiH
OTVORI GALERIJU

Jedna sjajna domaća priča će uskoro dobiti novi zalet, u planu je i otvaranje ateljea otvorenog tipa.

Tridesetogodišnja akademska slikarka, vlasnica brenda Freya, Irma Saljević-Krvavac u poslovne vode se upustila iz želje da stvori nešto novo i drugačije. Ideja je bila da svoja umjetnička djela koja je izrađivala na platnu, jednostavno prenesem na ulice, na način što će svoj rad involvirati u modnu industriju. U kratkom roku Irma je to i uspjela, tako da je osim u našoj zemlji, ogromna potražnja za njenim proizvodima u Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori. Njene torbe dolaze i do Grčke, najviše Njemačke, Švajcarske, Švedske, Holandije, pa čak i do daleke Amerike.

VELIKE STVARI TEK DOLAZE

U razgovoru za poslovni portal Akta.ba priča kako je nakon završene Akademije najprije otišla u pedagoške vode, da bih ubrzo shvatila da to jednostavno nije to, te je pokrenula proizvodnju torbi, a uz to i odjevnih predmeta (suknji, turbana) ali i raznih asesoara poput naušnica, ogrlica, narukvica, broševa...

"Kada kroz život idete očima umjetnika, imate stalnu želju da stvarate nešto novo, najprije rukama. Otud i želja da se upustim u privatne vode. Danas radim u svojoj Freya radionici od jutra do sutra sa glavom prepunom ideja koje čekaju da se realizuju", kaže Irma.

Vrijeme ne žali jer zna da radi nešto korisno i kvalitetno, a uz to sve sanja svoj san što je u današnjem vremenu zaista teško sanjati.

Kaže kako je od ideje do privatnog biznisa uvijek potrebno mnogo truda i vremena.

"To je nešto što plaši mnoge od nas, ali kada se jednom odvažite i upustite u private vode, rijetko vas šta od toga može odvratiti. Mi još rastemo, tek nas čekaju velike stvari sa Freyom", ističe ova mlada poduzetnica.

Njen najzastupljeniji proizvod su Freya torbe i u njih ulaže najviše truda. Međutim, konstantno osluškuje tržište i usmjerava se prema njegovom otkucaju.

Proizvode za sad prodaje putem online platforme, ali isto tako njeni su proizvodi zastupljeni u nekoliko manjih concept store-ova u BiH, gdje klijentice mogu izravno doći i vidjeti/opipati/osjetiti teksturu i sam oblik i formu Freya torbe.

Osim što uzorke za svoje torbe pronalazi na putovanjima, ima i nekoliko domaćih firmi koje uvoze materijale iz Italije, Turske, Indije i mnogih drugih zemalja.

BEZ STRAHA NEMA SNOVA

Otkriva nam kako inspiraciju za nove proizvode probalazi u svemu, u materijalima, teksturama, bojama, ambasadoricama koje s ponosom nose njen brend a koje su ujedno i njene muze prema kojima pravi svaku narednu kolekciju.

Upitali smo Irmu, ko stoji iza brenda Freya osim nje. Kaže: "U radionici sam uglavnom sama, međutim, sezonski u pomoć zovem radnicu. Imam svoj social media tim, sa kojim između ostalog i neumorno brainstormiram kada su nove kolekcije u pitanju. Potražnja je odavno prerasla rad od kućnog ateljea do zaista potrebe za većom proizvodnjom i timom."

Velika pomoć ovoj mladoj poduzetnici svakako biće i nedavni mentoring koji je prošla kod SERDA-e.

Za naredni period planova je puno, planiraju obnoviti stanje sa mašinama za rad i obradu i uvećati osoblje, kako bi stigli odgovoriti zahtjevima tržišta od Freya brenda.

"Gledam da planovi budu što veći, da ponekad na prvu i uplaše naš tim, ali, volim ovo ovako reći - bez dobrog straha i adrenalina u kostima nećete ni uspjeti dodirnuti najviše snove. U planu je svakako kao što sam spomenula  povećanje osoblja, opreme, ali i otvaranje ateljea koji će biti otvorenog tipa za posjetioce, koji na licu mjesta mogu vidjeti kako nastaju skice torbi koje nose, do samog skrajanja istih, ali i da izaberu materijal za svoju torbu, daju svoje custom prijedloge. Jedna sjajna domaća priča će uskoro dobiti novi zalet."

E. Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti