Novi koncept hotela Emiran u Sarajevu

15.01.2018. 12:10 / Izvor: Akta.ba
Novi koncept hotela Emiran u Sarajevu

Nakon nepune četiri godine od otvorenja, hotel Emiran je promijenio menadžment, što je rezultiralo uspješnijim poslovanjem.

Nakon nepune četiri godine od otvorenja, hotel Emiran je promijenio menadžment, što je rezultiralo uspješnijim poslovanjem, kazala je u razgovoru za poslovni portal Akta.ba Anela Ramić-Šabanić, Marketing Manager hotela Emiran.

Kaže kako su uveli dodatne usluge, a u pripremi su i neke nove, što svakako podrazumijeva unapređenje samog razvoja hotela.

"Naše usluge smo tržišno proširili na mnogo više zemalja kako regiona, tako i cijelog svijeta. Rezultat naše prepoznatljivosti u svijetu su partnerski ugovori sa nizom turističkih agencija sa kojima hotel u prethodnom periodu nije sarađivao. Godinu smo počeli upravo na način da budemo prepoznatljivi komercijalno cijelom svijetu i budemo prepoznati kao partner koji gostima nudi sve ono što jedan hotel sa četiri zvjezdice može pružiti", pojasnila je Ramić-Šabanić.

Iako je hotel uveo niz novina, Ramić-Šabanić kaže da nije u potpunosti promijenio svrhu. Zahvaljujući velikom kapacitetu soba kojima raspolaže, gostima nudi smještajne jedinice u podjednakoj mjeri kao i studentima.

"Na ovaj korak smo se odlučili zbog velikog interesovanja naših gostiju i potrebe da istima pružimo maksimalnu udobnost i sve dodatne usluge hotela koje gosti mogu koristiti. Hotel ima jako veliki kapacitet, jedne od najljepših apartmana u zemlji, sobe kojima raspolaže su moderno namještene, gostima je osoblje Recepcije na raspolaganju 24 sata itd...", kazala je Ramić-Šabanić.

U sklopu hotela Emiran gostima je na raspolaganju besplatan WiFi, te dodatne usluge kao što su spa i wellness centar, a la carte restoran u kojem se poslužuju jela tradicionalne bosanske kuhinje, te alkoholna i bezalkoholna pića. Središte Sarajeva udaljeno je svega šest km. Sve sobe i apartmani su klimatizirani, posjeduju mini bar, LCD TV s kablovskim i satelitskim programima i prostor za sjedenje. "Osim iznajmljivanja soba gostima nudimo najam prostora za proslave, najam konferencijske sale, fitness centar. A svakako tu je i naš Caffe bar u kojem se gosti mogu opustiti uz kafu, alkoholna i bezalkoholna pića, najukusnije kolače i torte u gradu...", istaknula je Ramić-Šabanić, naglašavajući kako su izrazito ponosni na njihovo ljubazno osoblje koje je gostima na raspolaganju 24 sata dnevno, a  hotel posjeduje zaštitu i video nadzor u cijelom objektu, te se gosti mogu sa sigurnošću opustiti i vrijeme provesti kako i zaslužuju.

"Blizina aerodroma je izrazito značajan segment pri dolasku naših gostiju u hotel, a agencije za prevoz putnika sa kojima sarađujemo stoje na usluzi gostima 24 sata dnevno. Naši gosti su naši prijatelji, a činjenica da se uvijek rado vrate, te odmor ili poslovno vrijeme provedu sa nama, dovoljno govori u prilog tome", kaže Ramić-Šabanić.

Posebnu pažnju u Emiranu posvećuju edukaciji osoblja koji u svakom trenutku treba biti spremno odgovoriti zahtjevima gostiju.

"Također, svakodnevno pratimo nove trendove i maksimalno se nastojimo prilagoditi izazovima koje pred nas postavljaju noviteti u svijetu. Dakle, pratimo trendove i implementiramo ih u svim sektorima hotela, a sve sa krajnjim ciljem – zadovoljstvo gosta! Kao rezultat naših napora, hotel posluje u mnogo boljoj mjeri nego na samom početku", zaključuje Ramić-Šabanić.

E. Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti