Đapo: Turistički vodiči su svojevrsni ambasadori naše zemlje
Đapo je istakla da je javni poziv Federalnog ministarstva okoliša i turizma po prvi put otvoren tokom cijele godine.
Federalna ministrica okoliša i turizma Edita Đapo jučer je uručila certifikate kandidatima koji su položili ispit za turističkog vodiča.
Ispit je organiziralo i provelo Federalno ministarstvo okoliša i turizma, a položilo ga je 185 prijavljenih kandidata i steklo certifikat turističkog vodiča, čime je otvoreno 185 novih radnih mjesta za mlade.
"Turistički vodič je osoba koja turistima pokazuje i stručno objašnjava prirodne ljepote i rijetkosti, kulturno-historijske spomenike, umjetnička djela, etnografske i druge znamenitosti, historijske događaje i legende o ljudima i zbivanjima. Oni prenose emociju i izazivaju znatiželju, što je najvažnije za povratak turista. To znači da ćete vi, obavljajući ovaj odgovoran i važan posao, biti i svojevrsni ambasadori Bosne i Hercegovine",rekla je ministrica Đapo.
Uz iskrene čestitke na uloženom naporu i sticanju ovog važnog znanja, federalna ministrica je prisutnima poželjela uspjeh u daljnjem radu u promoviranju kulturno-historijskih, civilizacijskih i prirodnih resursa naše zemlje, te turizma kao strateške grane razvoja.
Đapo je istakla da je javni poziv Federalnog ministarstva okoliša i turizma po prvi put otvoren tokom cijele godine, što će mladima i drugim kvalificiranim osobama u Federaciji BiH omogućiti da steknu certifikat kada to njihove potrebe budu iziskivale.
Također, informirala ih je da je u parlamentarnoj proceduri i novi Zakon o turizmu koji poboljšava status turističkog vodiča, jer se predloženim zakonskim rješenjem omogućava dopunska djelatnost ili zapošljavanje vodiča u turističkim agencijama, kao i strožije kazne za strane turističke vodiče.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.