Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Emma Marinoni Camicie u TC Alta: Talijanska košulja - bosanska cijena

Konfekcija F.B.M. d.o.o. Lukavac otvorila je u subotu prvo prodajno mjesto u Sarajevu, tačnije u TC Alta. Radi se o prvom specijalizovanom proizvođaču košulja italijanske firme "Camiceria 2F", koja je od 2008. godine razvila i projekat vlastitog proizvoda.

20.05.2013. 16:52 / Izvor: eKapija.ba

Konfekcija F.B.M. d.o.o. Lukavac otvorila je u subotu prvo prodajno mjesto u Sarajevu, tačnije u TC Alta. Radi se o prvom specijalizovanom proizvođaču košulja italijanske firme "Camiceria 2F", koja je od 2008. godine razvila i projekat vlastitog proizvoda, a koji se na domaćem tržištu pojavljuje u specijalizovanim prodavnicama Emma Marinoni Camicie.

Kako je u izjavi za eKapija.ba rekla Mirsada Venturini-Mehmedinović, direktorica preduzeća, riječ je o košuljama rađenim po talijanskoj tehnologiji, ali po bosanskoj cijeni.

"Drago nam je da su oni koji su navratili u subotu prepoznali kvalitet, bez obzira što se radi o veoma niskoj cijeni košulja. Veoma smo iznenađeni reakcijom Sarajeva na našu prodajnu politiku, s obzirom da prodajemo po proizvodnoj cijeni, odnosno bez trgovačke marže, ističe ona.

Pored prodajnih mjesta u Tuzli, Gračanici, Gradačcu, Žepču, Zenici i Sarajevu, u narednih mjesec dana planiraju otvaranje poslovnica u Bijeljini i Banjaluci, a do kraja godine nadaju se otvaranju poslovnica u Bihaću, Orašju, Mostaru i Grudama.

Kako kaže, veoma su zadovoljni dosadašnjim prodorom na bh. tržištu, iako je na početku bilo malo problema zbog nevjerice i skepticizma u pristupačnu cijenu košulja kvalitetnog izgleda.

"Naša ideja je bila da smanjimo marketing, kako bi sama košulja bila glavni marketing uz neku prihvatljivu cijenu koju svako može probati i tako se  uvjeriti u kvalitet, a 35 KM može svako izdvojiti za jednu košulju. Međutim, njena trgovinska vrijednost je nekih 80 KM, ali prodaja po toj cijeni bi išla malo teže, jer je to već luksuz. Tako smo se, zahvaljujući stručnom i dinamičnom timu, odlučili za ovu cijenu i već nekoliko godina idemo sa tim vidom reklame. Probaj-uvjeri se", ističe Venturini-Mehmedinović.

Inače, za proizvodnju košulja Emma Marinoni Camicie upotrebljava uglavnom platna 100% pamuk, uvezena direktno iz Italije. Sa vodećim svjetskim brendovima u ovoj oblasti i izradom "Made in Bosnia and Herzegovina" ušla je u najprestižnije prodavnice u modnim prijestolnicama širom svijeta.

U prodajnim mjestima Emma Marinoni Camicie može se naći širok asortiman koji obuhvata paletu muških, ženskih i dječijih košulja u više modela. Proizvodna linija Trend je posvećena trenutnim modnim trendovima, a tu je i mogućnost biranja košulja po mjeri.

Podsjećamo, Mirsada Venturini-Mehmedinović, ovogodišnja je dobitnica bh. biznis-nagrade Gazela 2012. za ženu top-menadžera u FBiH.

S.B.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti