Nakon pokretanja vlastite proizvodnje bh. brend ZiZZa osvaja i Evropu

14.05.2018. 11:37 / Izvor: Akta.ba
Nakon pokretanja vlastite proizvodnje bh. brend ZiZZa osvaja i Evropu
OTVORI GALERIJU

Za manje od godinu cipele nastale iz ZiZZa radionice postale su hit među ženama.

Zizza Shoes, prepoznatljiv bh. brend ručno rađenih cipela, torbi i novčanika tri godine nakon osnivanja postiže izvrsne rezultate.

Zerina Gegić, vlasnica firme u razgovoru za portal Akta.ba ističe da su izuzetno zadovoljni postignutim rezultatima, a kao jedan od najbitnijih rezultata ističe pokretanje vlastite proizvodnje početkom ove godine kao i otvaranje prvog izložbenog prostora u Tuzli.

"Uspjeli smo privući kupce na stranim tržištima, povećati broj kupaca na domaćem tržištu, proširiti asortiman modela obuće kao i započeti sa proizvodnjom torbi", ističe ona za Akta.ba.

Također, učestvovali su na nekoliko Nivea BH Fashion Week-ova kao i raznim kreativnim festivalima i izložbi u sklopu Sarajevo Bussines Foruma.

Kao vrlo bitan rezultat navodi da se većina kupaca nakon prvog kupljenog artikla odluči i za drugi što nam pokazuje da su zadovoljni kvalitetom. Trudimo se da svakim danom napredujemo i ostvarujemo nove rezultate, navodi ona.

Iako je svaki poslovni početak težak, pogotovo kada je riječ o proizvodnji u određenim industrijama, Gegić ističe da uspješno savladavaju sve prepreke i izazove.

"U početku nam je jedan od većih izazova bio naći kvalitetne i iskusne majstore koji su zainteresovani za rad. Uspjeli smo prevazići ovu prepreku, ali imamo u planu da mlade ljude zainteresujemo i dodatno educiramo kako bi im kasnije mogli ponuditi stalno zaposlenje", priča nam ona.

Izazov je bio i pronaći sigurne i kvalitetne dobavljače repromaterijala jer kompletan repromaterijal nabavljamo u inostranstvu. Pored toga, još uvijek  bore sa izazovima plasiranja proizvoda kao i širenja tržišta.

Zahvaljujući prodaji i promociji putem društvenih mreža ZiZZa cipele su putovale kupcima širom Evrope. Upravo zbog zainteresovanosti na stranim tržištima u pripremi je web shop koji će olakšati prodaju.

"Od jeseni 2017. godine naši modeli su dostupni u concept storeu Via della seta u Austriji. Trenutno smo u potrazi za prodajnim mjestima u Sarajevu i glavnim gradovima susjednih zemalja. Nadamo se da ćemo na jesen moći obradovati zainteresovane kupce sa lijepim informacijama o prodajnim mjestima. I naravno, prodaja putem društvenih mreža (Facebook i Instagram) je aktivna", kaže Gegić.

Sve to ih motiviše se da budu što bolji. Nedavno su lansirali kolekciju proljeće/ljeto 2018 i upravo rade na promociji iste kolekcije. U martu su otvorili proizvodno-izložbeni prostor u Tuzli, a nadaju se uskoro i novim prodajnim mjestima u drugim gradovima. Također, u toku su i pripreme za kolekciju jesen/zima kao i naš novi web shop.

Sve kolekcije karakterišu elegantni modeli bezvremenskog dizajna urađeni od kvalitetnih materijala i u trendovskim bojama.

Gerić i dalje lično kreira svaki model i prisustvuje svakom koraku proizvodnje. Inspiraciju, kaže, pronalazi u svemu što je okružuje; od prirode, historije, putovanja, umjetnosti, arhitekture do raznih životnih priča i ljudi.

U narednom periodu planiraju dodatno proširiti proizvodnju sa neophodnim mašinama i materijalom. Također, planiraju educirati zainteresovane mlade ljude kako bi im poslije ponudili stalan posao.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti