Tomo Ricov & Nikola Vrdoljak: Deseti Weekend bit će prepun iznenađenja

Vijesti / REGIJA

Tomo Ricov & Nikola Vrdoljak: Deseti Weekend bit će prepun iznenađenja

Od 21. do 24. septembra održat će se još jedno rovinjsko izdanje Weekend Media Festivala. Lokacija je već dobro poznata; Stara tvornica duhana.

14.07.2017. 15:02 / Izvor: Akta.ba

Od 21. do 24. septembra održat će se još jedno rovinjsko izdanje Weekend Media Festivala. Lokacija je već dobro poznata; Stara tvornica duhana, Obala Vladimira Nazora 1

 Weekend već godinama predstavlja poznato događanje koje okuplja vodeće ljude i stručnjake komunikacijskoj industriji i poslovnom svijetu što je bio dobar razlog da u susret jubilarnom izdanju čujemo ono najzanimljivije iz usta samih organizatora – Tome Ricova (direktora Weekend Media Festivala) i Nikole Vrdoljaka (direktora programa Weekend Media Festivala) i koje novine festival ove godine donosi.

Program ovogodišnjeg Weekenda najavljen je prošle sedmice na pressici u Sarajevu. Kakvi su utisci?

NIKOLA VRDOLJAK: Jako nam je drago da smo ovaj jubilarni 10. Weekend Media Festival najavili i na konferenciji za medije u Sarajevu. Tako smo htjeli pokazati koliko nam je tržište Bosne i Hercegovine važno obzirom da imamo jako puno posjetitelja iz vaše zemlje, ali i medija koji nas redovno prate.

Čime ste se rukovodili pri sastavljanju programa i odabiru tema?

NIKOLA VRDOLJAK: Imamo shemu po kojoj želimo pokriti ključne teme industrija koje pokrivamo. Prvi stup je da sudjeluju ključni ljudi iz regije. Drugi stup su globalni trendovi s kojima nas upoznaju predavači s većih i razvijenijih tržišta, a treći radionice na kojim želimo da ljudi steknu i neka nova znanja. Tematski Weekend pokušava potaknuti nove trendove i ostati pozitivan. Ne želimo se baviti samo trenutnim stanjem već pokušavamo sudjelovati u kreiranju novih trendova. Naravno, svake godine imamo nekoliko panela i predavanja koji nas uvode u potpuno nove stvari za koje vjerujemo da će ozbiljno utjecati na svijet kao što je primjerice digitalizacija medija ove godine što ćemo analizirati kroz panele Život u doba duopola, Smrt američkog TV sadržaja i Baby you can ride my car.

Je li teško svake godine smisliti program koji će omogućiti pregršt novih stvari i biti inovativan?

TOMO RICOV: Područja kojim se bavimo, a to su prije svega komunikacije i nove tehnologije, toliko se dinamično razvijaju da je inspiracija svuda oko nas. Svake se godine otvaraju nove teme ili stare teme iz nove perspektive, na nama je samo da sve to pratimo i predstavimo na pravi način i na pravom mjestu. Predavači koje već sada imamo u programu jamče da ćemo i ove godine u Rovinju moći ponuditi informacije o najnovijim trendovima u svijetu.

Navikli smo na senzacionalne govornike koji svake godine dolaze u Rovinj. Hoće li biti nekih iznenađenja?

NIKOLA VRDOLJAK: Dio programa jubilarnog Weekenda bit će posvećen nordijskim zemljama koje se po mnogo čemu smatra uzorom razvoja, novih tehnologija, ali i regionalne suradnje. Gradimo potpuno novu dvoranu za partnere iz Švedske, Danske, Finske i Norveške. Ponosni smo na ovu suradnju jer vjerujemo da ćemo našim posjetiteljima ponuditi niz predavača iz najrazvijenije regije svijeta. Nadamo se da će i ova regija jednog dana biti sve sličnija njima.

Budući da je najavljeno preko 60 prezentacija koji će se istovremeno odvijati u 6 dvorana, mnogima neće biti lako odlučiti šta pogledati. Imate li neki savjet u tom smislu?

NIKOLA VRDOLJAK: Program Weekenda je osmišljen na način da svatko može pronaći nešto za sebe i poslušati predavanje ili panel s kojeg će nešto novo naučiti. Svakako bi preporučio raspravu o rastućem utjecaju Googlea i Facebooka na globalnom tržištu oglašavanja, kao i temu o stanju slobode medija u regiji, utjecaju politike i biznisa na medije, na koju će se dobro nadovezati i panel o komunikacijskom aspektu krize Agrokora.

Od predavača bi istaknuo Jona Lawrenca, najboljeg digitalnog urednika Velike Britanije s Channel 4 te Sašu Savića, inače rodom iz Sarajeva, CEO-a za SAD jedne od najznačajnijih globalnih agencija Mediacoma. Od ova dva predavača dobit ćemo uvid u medijsku i agencijsku stranu ogromnih promjena koje se trenutno događaju.

Koja su vaša očekivanja od ovogodišnjeg festivala? Raste li broj prijavljenih?       

TOMO RICOV: Ovo nam je 10. godina za koju smo si zacrtali ambiciozan cilj - a to je da ovaj jubilarni rođendan proslavimo sa stilom – i po pitanju programa i zabave. Očekujemo oko 4500 posjetitelja kao i svake godine. To je ujedno i maksimum koliko može stati u prostor festivala, a da sve funkcionira kako treba. Raste broj posjetitelja iz regije, a sve je više posjetitelja koji nisu iz medijske i komunikacijske industrije što samo pokazuje da su teme o kojima progovaramo općenito bitne za biznis. Uveli smo dosta novosti, od izgleda festivala do samog programa. Svake godine nastojimo kroz predavanja, ali i ostali sadržaj ponuditi i napraviti nešto novo.

Pripremate li nešto što do sada nije viđeno?

TOMO RICOV: Deseti Weekend bit će prepun iznenađenja. Ipak nam je rođendan.

Nagrada SoMo Borac, koja se ove godine dodjeljuje peti put izaziva velik interes najvećih regionalnih i internacionalnih kompanija. Koliki je broj prijavljenih i da li je na prijave utjecalo plaćanje koje se uvelo ove godine?

NIKOLA VRDOLJAK: Broj prijavljenih ćemo znati 7. rujna kada završavaju prijave. Vjerujemo da će broj prijava biti jednak kao i proteklih godina, a njih je redovito bilo preko 100. Sveukupan broj prijava je preko 500 kroz sve ove godine. SoBo Borac će i dalje biti najvažnija digitalna nagrada koja na Weekendu pokazuje koji nas trendovi u digitalnom marketingu očekuju sljedeće godine.

Imate li informaciju koliko se poslova sklopi na Weekendu?

TOMO RICOV: Kreativno dokoličarenje, kako je to dobro sročio naš partner iz Adrisa, Predrag Grubić, odlično prikazuje atmosferu festivala. U opuštenoj atmosferi ljudi razgovaraju o važnim temama. Weekend je mjesto gdje se sklapaju poslovi, ali i svi se dobro provedu zbog čega nam se svake godine vraćaju stalni posjetitelji i dolaze novi.

Weekend je poznat po svom odličnom noćnom programu. Što se posebno izdvaja ove godine? 

TOMO RICOV: Glazbeni program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala, a ove godine oko 4500 sudionika festivala može očekivati iznenađenja prilagođena velikom jubileju. Ne mogu ići još s imenima, ali jedna stvar je sigurna, Weekend partyji  i ove će godine biti tema o kojoj će se govoriti mjesecima nakon završetka festivala. 

Razgovarala: Seida Bijedić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti