DHL novi međunarodni logistički i eCommerce partner za FC Bayern Munich

28.08.2014. 15:39 / Izvor: eKapija.ba
DHL novi međunarodni logistički i eCommerce partner za FC Bayern Munich

DHL je postao zvanični platinasti partner i novi međunarodni logistički i eCommerce partner za FC Bayern Munich. Šestogodišnji ugovor koji traje do 2020. godine je objavljen 22.08. u Allianz Areni u Minhenu.

DHL je postao zvanični platinasti partner i novi međunarodni logistički i eCommerce partner za FC Bayern Munich. Šestogodišnji ugovor koji traje do 2020. godine je objavljen 22.08. u Allianz Areni u Minhenu.

Kao logistički partner, DHL već godinama osigurava da se brandirani predmeti FC Bayern Munich sigurno transportuju do fanova kluba. Fudbalski klub namjerava da iskoristi međunarodnu stručnost u oblasti  eCommerce (online rješenja) vodeće logističke kompanije u svijetu.

"FC Bayern Munich je sada globalni igrač čiji broj fanova se stalno povećava u velikom broju zemalja  i kontinenata," rekao jeKarl-Heinz Rummenigge, Predsjednik Izvršnog odbora FC Bayern Munich. "Upravo smo završii našu ljetnu turneju u SAD-u . Ovo putovanje nam je pokazao još jednom koliko potencijala imamo na međunarodnom tržištu. Sa DHL-om, kao iskusnim, globalno priznatim partnerom, namjeravamo još više da proširimo online kontakt sa našim fanovima širom svijeta, kao i distribuciju naših brandiranih predmeta."

Sve više i više ljudi sada kupuje online, i danas ne postoji sport u svijetu koji pokreće fanove širom svijeta kao što to radi fudbal. Kao i međunarodna trgovina, fanovi  šampionskih timova postaju sve više povezani širom svijeta. Pored Njemačke i SAD-a, Kina i druge azijske zemlje brzo šire  tržište za fudbal. Kako bi došli do ovih fanova širom svijeta, timovima je potrebna logistika. Ovim dobijaju fleksibilne dostave, jaku logističku podršku i koncept dodatne vrijednosti.

"Zaista se radujemo našem strateškom partnerstvu sa tako visoko uglednim partnerom kao što je FC Bayern Munich," rekao je Frank Appel, CEO Deutsche Post DHL. "Naša usluga će kreirati jaku osnovu koja će omogućiti timu da gradi svoj poslovni uspijeh na nacionalnom i međunarodnom polju."

Kao dio ovog dogovora, DHL je dobio velika prava za reklamiranje koja idu uz ekskluzivnu saradnju na polju logistike, eCommerce rješenja i operacija tradicionalne pošte. Ova prava uključuju snimanje reklamnog spota, PR event-e i korištenje zajedničkog partnerskog loga.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti