Mensur Alić, tvorac MI Menprom o kojoj se priča i izvan BiH

15.12.2016. 14:29 / Izvor: Akta.ba
Mensur Alić, tvorac MI Menprom o kojoj se priča i izvan BiH

Svoju poslovnu priču je počeo sa svoje 44 godine, odmah nakon rata i to u biznisu koji je u BiH bio na marginama razvoja.

Da za biznis nisu presudne godine, mjesto i vrijeme dokazuje priča uspješnog bh. poduzetnika i vlasnika Mesne industrije Menprom Mensura Alića, čija se kompanija danas nalazi među 100 najvećih u Bosni i Hercegovini.

U BIZNIS SA 44 GODINE

Svoju poslovnu priču je počeo sa svoje 44 godine, odmah nakon rata i to u biznisu koji je u BiH bio na marginama razvoja, sa 1.000 KM u džepu i dva miliona kredita.

Kao i svaki početak, tako je i početak priče o stvaranju danas uspješne kompanije Menprom bio jako težak. Nepoznavanje tehnologije proizvodnje, nedosatak iskustva, kvalifikovane radne snage, su bili barijere koje su uspješno prevaziđene uz dosta napora i rada. "Radilo se i po 24 sata, uz velike napore da se napravi dobar proizvod, a kvalifikovane tehnologe smo morali tražiti u Austriji u Sloveniji. Danas je situacija dosta drugačija, ponosan sam jer smo uspjeli stvoriti uspješnu  komapaniju sa pozitivnim imidžom, kako na prostoru BiH, tako i u regiji i šire. Za sve su to zaslužni i naši uposleni, sa kojima smo nakon otplate prvog kredita napravili veliko slavalje." 

Dodaje kako je to danas mlad tim uposlenih koji zajedno sa njegovim kćerkama, koje je uveo u biznis uspješno nastavljaja priču Mesne industrije Menprom koju je on započeo. Iako se prilično povukao iz operativnih poslova, finansije još uvijek vodi.

Kaže kako se njihova startegija uvijek baziralala na tome da budu drugačiji od svoje konkurencije. Razvijali su nove recepture, nove tehnologije, pravili iskorake u dizajnu...

"U budućnosti se okrećemo premium segmentima i na tome ćemo graditi naš dalji razvoj. Također očekujemo uspješan nastavak izvoza prema Turskoj.  Jako puno smo uložili u ovaj projekat. Proširili smo kapacitete i izgradili novi pogon u 2016. godini u vrijednosti od šest miliona KM. Iz njihovog asortimana se izdvajaju brendovi Premi i Pollo kao i Tuzlanske roštiljske kobasice koje su najprodavanije na tržištu BiH u kategriji roštiljskih kobasica", kaže Alić.

MLADALAČKI SNOVI

Ovaj uspješni bh. poduzetnik kao i svi mi imao je svoje mladalačke snove. Želio je upisati muzičku školu, jer je volio pjevati, međutim kako nije imao finansijske mogućnosti taj san nije ostvario. Završio je Srednju trgovačku školu u Teočaku gdje je radio kao trgovac, a kasnije i kao poslovođa.

Kaže da za uspjeh nema tajni, idete naprijed uz puno rada i odricanja i stvarate nove ideje.

Za Alića kažu da je i veliki humanista, jednostavno voli da pomaže ljudima. Također je politički aktivan i osnivač stranke Tuzlanska alternativa. U Gradskom vijeću Tuzle aktivan je kao gradski vijećni, dobio je drugi mandat od četiri godine u okviru kojeg želi da pomogne ekonomskom razvoju Grada Tuzle.

Privatno kažu Alić je čovjek koji voli šalu, smijeh, lov i druženje sa jednostavnim  ljudima.

"Sve u životu što sam zamislio sam ostvario. Život je kratak i ne trebate stvarati sebi neprijatelje, pomažite drugima i budite običan čovjek", kaže Alić.

E. Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti