Vesna Beganović povodom 17 godina Via Medie: Otvaramo nova tržišta

17.02.2014. 09:31 / Izvor: eKapija.ba
Vesna Beganović povodom 17 godina Via Medie: Otvaramo nova tržišta

Sarajevska agencija Via Media proslavila je početkom februara 17 godina postojanja. Tim povodom, razgovarali smo s Vesnom Beganović, Partner&New Business direktoricom Agencije.

Sarajevska agencija Via Media proslavila je početkom februara 17 godina postojanja. Tim povodom, razgovarali smo s Vesnom Beganović, Partner&New Business direktoricom agencije o samim počecima, poslovanju, ali i planovima Via Medie za naredni period.

Da li ste zadovoljni dosadašnjim poslovanjem?

- Marketinško tržište se mnogo promijenilo, a time i način poslovanja. Opstati mogu kompanije koje su uspješno prilagođavaju i pronalaze tržišne niše koje im pomažu da kvalitetnije posluju. Mislim da smo bili uspješni u promjenama koje su nam pomogle da budemo u vrhu.

Kada se osvrnete na proteklih 17 godina, da li postoji nešto što biste uradili drugačije?

- Lako je sada s distance od 17 godina "pametovati" što i kako bi se bolje uradilo. Kada imate više znanja i iskustva mnogo ste oprezniji, smanjujete rizike, drugačije poslujete. Manje iskustva vam pomaže da eksperimentirate, budete hrabriji u inovativnim pothvatima. To je osjećaj koji vas tjera da napravite nešto što do tada niste. Vrijedilo bi ga ponovo osjetiti. Ništa drugo ne bih pametnije uradila.

Da li ste imali nekih početničkih grešaka, ako da - kakvih?

- Naravno, to je proces sazrijevanja. Bilo je loših odluka, izbora pogrešnih suradnika, loših poslovnih poteza, izgubljenog povjerenja. Posljedice su imale manje financijsku štetu, ali više štetu koja se nije mogla nadoknaditi, kao što su odbačeni projekti za koje smo vjerovali da mogu imati vrhunske rezultate.

Što smatrate svojim najvećim uspjehom do sada?

- Unatoč strahovitom padu oglašavanja nakon gubitka tri velika ugovora koji su klijenti otkazali u prvoj godini recesije, uspjeli smo opstati i preživjeti. To govori da smo stabilni i prilagodljivi tržišnim prilikama. Po posljednjem istraživanju koji smo proveli krajem godine, svi naši klijenti bi nas preporučili drugima. Na "A" listi smo kod klijenata. Hvala im što nam vjeruju. To je najveći uspjeh agencije!

Po čemu ste drugačiji i originalniji od drugih?

- Drugačiji smo po filozofiji, suštini branda Via Medie, slobodi promišljanja, inovativnim idejama, smjelosti i duhu.

 Da li ste uspjeli da ostvarite većinu svojih planova koje ste kreirali tokom proteklih godina?

- Realizacija planova vezana je i za planove naših klijenta, ako naši klijenti imaju probleme na tržištu, oni će se neminovno reflektirati i na nas. Često smo prvi na udaru rezanja budžeta za marketing što ima direktne implikacije na naše planove, ali planovi koje postavljamo sebi kako da budemo uspješniji, inovativniji i bolji su ciklus koji se nikad ne zaustavlja. 

Na koju ste kampanju posebno ponosni, koje se najrađe sjećate i o kojoj najviše pričate?

- Realizirali smo veliki broj kampanja, sve su one bile specifične po nečem, važnom za ciljeve. Postoje kampanje koje su za tim koji radi, zabavnije od drugih, ovisno o industriji u kojoj se radi. Ali kampanja koje kreativnom timu daju puno slobode su uvijek najdraže. Digitalni mediji su omogućili da budemo interaktivni i kreativni u kratkom roku, komuniciramo s velikim broje potrošača i nismo ograničeni, cijeli svijet je tu.  Vrlo zahtjevne su kampanje u duhanskoj industriji, zbog zabrane oglašavanja, rado se sjećamo svih "ludosti" koje smo realizirali. Puno se uspješnih brandova rodilo u Via Mediji.

Kakva su Vaša iskustva iz dosadašnjih suradnji i koje biste izdvojili kao najugodnije?

Možda najteže u emotivnom kontekstu, ali svakako suradnja s Udruženjem Srce za djecu oboljelu od raka, organizacija koncerta Putevi prijateljstva s maestrom Riccardo Muti i Rai UNO, Naked TV projekta za mlade samo su neki od uspješno realiziranih projekata i nezaboravnih trenutaka.  

Što smatrate ključnim momentom u progresivnom razvoju kompanije?

- Ključni momenat u razvoju je bila 2002. godina. Do tada smo imali veliki broj klijenata, za koje smo radili mnogo projekata, ali su nas ponekad znali sputavali u razvoju. Preispitali smo svoje poteze i odlučili otkazati ugovore s klijentima s kojim nismo dijeli viziju. Odlučili smo se strateški posvetiti klijentima s kojima smo mogli zajedno napraviti rezultat, biti orijentirani ka rješenju problema. Više smo energije trošili na razvoj partnerstva, nego na održavanje odnosa koji nisu imali budućnost. Najveće promjene su nastale kada smo počeli investirati u vlastiti razvoj, kada smo "izgarali" za kampanje.

Najbolji poslovni savjet koji ste ikada dobili je...

- "Izmakni se dovoljno daleko, da bi bolje vidjela što je tvoj sljedeći korak".

Navedite par vaših 'tajni' uspješnog biznisa

- Tajne su mit! Postoji uporan rad, fokus na cilj, puno znanja, koje danas nije dovoljno i sjajan tim koji vjeruje u viziju. Brand koji isporučuje obećanje i ljudi koji mu vjeruju, razvijaju uzajaman odnos koji vodi do uspjeha.

Planovi i prioriteti agencije u narednom periodu?

- Intenzivan rad na projektima u digitalnom segmentu. Via Media će se u  naredne tri godine dosta promijeniti, otvorit ćemo nova tržišta, raditi na zahtjevnim razvojnim projektima, pridružit će nam se nova generacija, koja će uz naše iskustvo i nove trendove nastaviti da inovira i iznenađuje.

Razgovarala: Seida Bijedić

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti