Da li Vam je potreban influencer marketing?

03.01.2020 09:37:45
Da li Vam je potreban influencer marketing?

Cilj im je olakšati klijentu potragu i komunikaciju sa influenserima, te kreiranje Influenser Marketing kampanje.

Influencer marketing, šta ovo znači?

To je marketing promocija kroz angažovanje uticajnih ljudi. Engleska riječ za uticaj je Influence, pa odatle i naziv, a ovi ljudi se popularno nazivaju influenseri. Da odmah razjasnimo, ovo se ne odnosi na bilo kakav uticaj, već na uticaj na društvenim mrežama. Postoji mnogo nepoznatih ljudi koje iz nekog razloga prati ogroman broj ljudi i oni jesu influenseri. Takođe postoji i veliki broj ljudi koji su jako uticajni u raznim sferama života ali uopšte ne koriste društvene mreže, i u ovom slučaju oni nisu influenseri. Nije dobro baš ovako direktno napraviti takvu podjelu, jer svakako da i neko ko ne koristi Facebook i nema svoj blog, ali ima puno prijatelja, ljudi ga slušaju i pitaju za savjete, može pomoći na ovaj način, ali jednostavno živimo u 21. vijeku i u digitalnom svijetu se Influencer marketing uglavnom svodi na osobe koje na internetu prati veliki broj ljudi.

Manje popularni mogu prihvatiti vaše proizvode i reklamirati vas, dok oni popularniji uglavnom imaju vrlo jasno definisane cijene za to što rade. Primjetili ste već, naročito na Instagramu, da neke poznate osobe koje pratite objavljuju fotografije proizvoda koji nemaju nikakve veze sa njima. U ovom slučaju nema neke strategije već se jednostavno dogovara saradnja, oni objave sliku sa vašom reklamom, a vi to platite ili date neku količinu proizvoda, i onda nakon te objave neki njihovi pratioci zaprate i vašu stranicu i tu se eventualno rodi neka nova saradnja.

Takođe, u ovoj vrsti marketinga postoji i onaj ozbiljniji pristup u koji se uključuje strategija. Ako poznata mlada glumica objavi fotku sa reklamom nekih patika i logoom radnje koja ih prodaje, uz tekst da su trenutno na popustu od 50%, sigurno je da će neko ko jeste zainteresovan za takve patike iskoristiti ponudu za koju inače nije ni znao. Ali ako ta ista glumica dogovori sa određenim brendom da nosi isključivo njihove modele u privatnom životu, da se često slika u njima, i nosi ih kada je na planini ili dok vozi automobil, pa nekada i naglasi kako je oduševljena svojim novim parom patika, apsolutno ne pomenuvši nijednom da ustvari za njih radi, i da je sve te patike dobila, a uz to i novac, na stotine, a možda i hiljade djevojčica će početi da kupuje baš taj brend. I to su fore koje su u praksi dokazane milion puta.

Vrlo je bitno da vaši influenseri budu ljudi čija većina pratilaca mogu biti vaši potencijalni klijenti, tako da prilikom izbora influensera uvek postavite sebi najbitnije pitanje - ko su ljudi koji nju/njega prate?

UPTREND MARKETING SOLUTIONS d.o.o. Sarajevo je tu kako bi se za Vas bacio u potragu. Ovom uslugom UPTREND vam olakšavaju potragu, komunikaciju, ali i selekciju influensera, na relaciji kompanija/brand/agencija – influenser, te tako ubrzavaju sam proces Influenser Marketing kampanje. Ukoliko želite da koristite moderne načine komunikacije i u isto vrijeme, marketinški gledano budete u trendu, ali od toga imate i prodajne efekte, uz to imate budžet, onda je ovaj način komunikacije sa fanovima za vas pravi, a UPTREND će vam pomoći u tome.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting