Grakop – Graditelj vaših puteva

09.03.2020 09:06:46

O uspješnosti firme najbolje govori zadovoljstvo klijenata, ali i mnogobrojna priznanja, pohvale, nagrade,

Preduzeće Grakop osnovano je 1995. godine kada je i registrovano kao Javno preduzeće, da bi 2000. godine bilo privatizirano i prešlo u 100% privatno vlasništvo. Prvo sjedište preduzeća je bilo u Bilalovcu, Općina Kiseljak, i to do 1999. godine. Konstantnim razvojem Grakop d.o.o. obezbjeđuje uslove za preseljenje na trenutnu lokaciju koja se nalazi na adresi Gromiljak b.b. , Kiseljak. Na površini od preko 25.000 m2 nalaze se:

  • upravna zgrada
  • objekat za tehnički pregled vozila
  • benzinska pumpa
  • radionica za servisiranje mašina i vozila
  • prostor za građevinske mašine i opremu
  • prostor za građevinski materijal

Početak rada preduzeća obilježili su radovi na sanaciji ratom porušenih i oštećenih stambenih objekata za više humanitarnih organizacija koje su finansirale projekte. Završetkom započetih projekata obnove te nabavkom sredstava i opreme za održavanje i izgradnju puteva, preduzeće se od 1996. godine bazira na poslove niskogradnje kao osnovne djelatnosti.

O uspješnosti firme najbolje govori zadovoljstvo klijenata, ali i mnogobrojna priznanja, pohvale, nagrade, a među kojima se svakako ističe priznanje iz 2004. godine direktoru i vlasniku firme Šukriji Melezoviću – MENADŽER GODINE 2004. za Jugoistočnu Evropu, dodjeljeno od strane direkcije za izbor najmenadžera Bosne i Hercegovine.

Uprava preduzeća teži ka stalnom poboljšanju kvalitete usluge i nastojanje da se razumiju sadašnje i buduće potrebe i očekivanja korisnika naših usluga, te da se zadovolje njihovi zahtjevi i prevaziđu njihova očekivanja. Potvrda uspješnosti u tom pogledu uslijedila je i uvođenjem sljedećih standarda:

ISO 9001:2008 – sistema upravljanja kvalitetom prema zahtjevima normi

ISO 14001

ISO 14001:2004 – sistem upravljanja zaštitom životne sredine

OHSAS certifikat

BH OHSAS 18001:2007 – sistem upravljanja zaštitom životne sredine.

Standardan kvalitet obezbjeđu je se kroz programe nadzora, kontrole i preispitivanja nad slijedećim bitnim karakteristikama proizvoda:

  • konkurentnost cijene koštanja,
  • ispunjenje ugovorenih rokova,
  • smanjenje  naknadnih troškova proisteklih  iz neusaglašenosti  u procesima rada,
  • smanjenje  ukupnih troškova  nekvaliteta  u  odnosu  na  ukupnu  realizaciju, smanjenje  vremena   izrade  i   ukupnog   ciklusa   proizvodnje   kroz   uređenje proizvodnih tokova, te unapređenje funkcije planiranja i upravljanja proizvodnjom.

Direktor i kompletno rukovodstvo iskazuju svoju čvrstu odlučnost i opredjeljenje da potencijale i resurse kojim ovo društvo raspolaže, organizuje i usmjeri u pravcu cjelovitog zadovoljenja zahtjeva i očekivanja klijenata, odnosno korisnika usluga koje pružaju.

"Kvaliteta ne nastaje kontrolom, već se na vlastitu odgovornost mora postići radom, planiranjem i proizvodnjom i uključuje usluge i poštivanje rokova. Brigom o potrebama i interesima svakog zaposlenika gradimo klimu saradnje, povjerenja i pripadnosti, a zadovoljan zaposlenik i timski rad ključ su uspjeha našeg preduzeća. Mi stvaramo povjerenje na temelju uzajamnog poštovanja kako zaposlenika međusobno, tako i naših klijenata i potrošača, tj. korisnika naših usluga. Preduzeće Grakop ima stalno uposlenih 100 radnika, dok u vrijeme građevinske sezone taj broj raste i do 130 uposlenika." poručuju iz firme Grakop.

Misija postojanja i poslovanja firme GRAKOP d.o.o. ostvaruje se kroz zadovoljenje potreba i želja zainteresovanih strana za procese izrade na građevinskim objektima, niskogradnji i uslugama.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Građevina