Paket nije stigao u očekivano vrijeme: Bez panike – slijedite ovu proceduru

29.04.2019 08:30:52
Paket nije stigao u očekivano vrijeme: Bez panike – slijedite ovu proceduru

EuroExpress služba će nastojati da u što kraćem vremenskom periodu ustanovi razlog neisporučivanja pošiljke.

Iako ste očekivali da će vam pošiljka biti isporučena u određeno vrijeme ili na određeni dan, to se nije desilo i prvo što vas zanima gdje je vaš paket i da li ćete i kada ga dobiti.

U praksi, paket je mogao ostati neisporučen zbog mnogobrojnih razloga.

Moguće je da je pošiljalac zatražio povrat pošiljke ili da je kurir bio kod Vas na adresi u vrijeme kada niste bili kod kuće. Takođe, moguće je da se paket oštetio u prevozu te da zbog toga nije preuzet ili je moguće da je pošiljalac naveo neispravnu adresu prilikom slanja paketa. Ili zbog nepredviđenih oklonosti, vremenske neprilike ili radovi na putu… Zbog nebrojeno mnogo stvari je moguće da očekivano vrijeme isporuke ne odgovara stvarnom vremenu isporuke.

Međutim, paket koji nije isporučen na planirani ili očekivani dan (24/48 h od dana slanja), u najvećem broju slučajeva bude dostavljen sutradan, nakon što se utvrdi i riješi primarni razlog odgode isporuke.

Treba istaći i da kod izračuna dana prijema paketa obratite pažnju i na to da u dane dostave ne ulaze dani vikenda ili praznični dani, zbog čega isporuka može da bude pomjerena.

Takođe, dostava subotom je posebna usluga koju EuroExpress nudi, koja se ne naplaćuje dodatno ali koja zahtjeva da prilikom slanja paketa bude označena na "tovarnom listu (TL)".

Nakon što utvrdite da paket niste dobili na očekivani dan ili u očekivano vrijeme, prvo što biste trebali uraditi jeste da kontaktirate pošiljaoca kako bi vam još jednom potvrdio da je pošiljku zaista poslao u navedeni dan, te da od njega zatražite broj ispod bar koda koji se nalazi na TL na osnovu kojeg je moguće identifikovati pošiljku.

Dodatno, uvjerite se da je paket poslan putem EuroExpress brze pošte, jer iskustvo je pokazalo da se dešavaju i nesporazumi na relaciji primalac i pošiljalac u vezi kurirske službe preko koje je paket poslan.

Kada ste nedvojbeno utvrdili ove činjenice vaš sljedeći korak jeste da pozovete naš korisnički servis na besplatni info telefn 0800 51 100, taster 2, gdje ćete operaterima navesti sve detalje vezane za nedostavljanje paketa.

EuroExpress služba će nastojati da u što kraćem vremenskom periodu ustanovi razlog neisporučivanja pošiljke te će vas telefonskim putem obavjestiti o statusu pošiljke i sa vama dogovoriti novi ili drugi termin isporuke.

Za bilo kakva dodatna pojašnjenja na raspolaganju vam je i e-mail adresa sugestije@euroexpress.ba.

Dodatno:

Express dostava/vremenski određene pošiljke i tenderi – je usluga EuroExpress brze pošte koja podrazumijeva dostavu pošiljke narednog mogućeg dana do izabranog vremena, uz obaveznu provjeru sa Call Centrom (0800 51 100). Ova usluga se dodatno naplaćuje.

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo