Razmjena paket za paket – kako se dodatno osigurati?

23.05.2019 09:14:05
Razmjena paket za paket – kako se dodatno osigurati?

Jedan od vrlo čestih upita fizičkih lica koji EuroExpress operateri dobijaju jesu oni koji se odnose na pružanje usluge razmjene paketa.

Jedan od vrlo čestih upita fizičkih lica koji EuroExpress operateri dobijaju jesu oni koji se odnose na pružanje usluge razmjene paketa.

Pod time se podrazumijeva da jedna osoba pošalje paket određenog sadržaja drugoj a da primalac pri dostavi prvog preda kuriru drugi paket ovaj put upućen svom pošiljaocu. S obzirom da su se ovi lični dogovori dvije osobe često u praksi pokazali kao primamljiv prostor za raznovrsne prevare i da se na ovaj način nemoguće pravovremeno zaštiti, ovakve razmjene bi trebalo izbjegavati.

Naime, mnogo su medijske pažnje dobijali slučajevi kada se umjesto očekivanog npr. laptopa, mobilnog uređanja, sata i sl. u pošiljci nalazi gomila smotanog papira, cjepanica, cigla i sl.

S obzirom da se gore opisan proces razmjena paketa zasniva isključivo na međusobnom povjerenju pošiljaoca i primaoca, u kompaniji EuroExpress ističu da mehanizam slanja paketa uz naplatu pouzećem dodatno osigurava obje strane i umanjuje mogućnost prevare.

Iz EuroExpress-a preporučuju da se dvije strane međusobno dogovore da pakete šalju uz naznačenu naplatu pouzećem i uz odobreno otvaranja paketa pri dostavi.

U ovom slučaju, prilikom dostave kurir EuroExpress-a će preuzeti naznačeni iznos vrijednosti pošiljke, prije samog uručivanja paketa, u suprotnom pošiljka neće biti ni uručena.

Takođe, kurir će prilikom dostave prvog preuzeti drugi paket namijenjen pošiljaocu ali samo pod uslovom da mu primaoc navede da ima drugi paket za slanje. Uslovi pod kojima primaoc šalje drugu pošiljku su isti kao i kada je prvi pošiljaoc slao, uz naznačenu naplatu pouzećem i uz otvaranje paketa.

Pri dostavi drugog paketa, iznos vrijednosti paketa naznačen na tovarnom listu biće preuzet i povratno dostavljen drugom pošiljaocu (primaocu iz prve dostave).

Troškove poštarine u ovim slučajevima snosi osoba koja šalje paket bez obzira na pravac transporta, jer je riječ o dvije različite pošiljke gdje su u obavezi pošiljaoci sami najaviti preuzimanje paketa.

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati Call centar na besplatnu info liniju 0800 51 100.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo