Od sljedeće godine elektronska registracija poslovnih subjekata u Brčkom

26.08.2020. 15:28 / Izvor: Akta.ba
Od sljedeće godine elektronska registracija poslovnih subjekata u Brčkom

Projektom su provedene strukturalne reforme, kako na lokalnom tako i na entitetskim nivoima.

Gradonačelnik Brčko distrikta Bosne i Hercegovine potpisao je Ugovor o savjetovanju s Međunarodnom finansijskom korporacijom (IFC), članicom Grupacije Svjetske banke, čime je ozvaničena saradnja u okviru Projekta poboljšanja poslovnog okruženja i privlačenja investicija na lokalnom nivou (LIFE), koji provodi IFC, a finansira Vlada Ujedinjenog Kraljevstva, putem UKaid-a.

Projektom su provedene strukturalne reforme, kako na lokalnom tako i na entitetskim nivoima, s ciljem pružanja brže, jeftinije i kvalitetnije usluge privrednicima i građanima u Bosni i Hercegovini, saopćeno je iz Vlade Brčkog.

U proteklom periodu u okviru Projekta Brčko distriktu BiH je uz koordinacijske aktivnosti Odjeljenja za evropske integracije i međunarodnu saradnju Vlade Brčko distrikta BiH osigurana tehnička pomoć s ciljem unapređenja zakonskog okvira u oblastima registracije poslovnih subjekata te se pristupilo i nabavci opreme i softvera za uspostavu Integrisanog sistema za elektronsku registraciju poslovnih subjekata.

Početak implementacije novog sistema registracije planiran je za januar 2021. godine. Integrisani sistem će, kako je navedeno, u potpunosti implementirati evropski princip „interoperabilnosti“. Pored mogućnosti sigurnog i pouzdanog podnošenja zahtjeva za registraciju poslovnog subjekta elektronskim putem, uspostavljanjem Integrisanog sistema smanjuje se mogućnost greške ljudskog faktora, povećava transparentnost procesa, omogućava pretraživanje dostupnih imena za nove kompanije, prestaje obaveza objave registracije u službenim glasilima, što na kraju doprinosi značajnijim uštedama u vremenu i novcu za investitore, ali i javnu upravu. 

"Uvođenje integrisanog sistema za elektronsku registraciju privrednih subjekata je prvi korak u procesu digitalne transformacije usluga u BiH. Upravo digitalizacija i interoperabilnost jesu modeli kojim možemo povećati efikasnost javne uprave u BiH, unaprijediti poslovno okruženje i pružiti bolju uslugu investitorima poštujući kompleksnost političkog uređenja Bosne i Hercegovine", stoji u saopćenju.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije