Tunel Vijenac će biti najsavremeniji u regionu

28.05.2013. 12:19 / Izvor: eKapija.ba

Asmir Pašić, projekt menadžer firme ACO naglasio je da je u izgradnji tunela Vijenac ugrađen najsavremeniji tunelski sistem odvodnje sa šlic kanalima od polimernog betona velike ulivne moći i specijalnim sifonskim vatrozapornim šahtovima koji onemogućavaju širenje požara unutar i između cijevi.

Nakon obilaska gradilišta graničnog prelaza Bijača i uspješnog okončanja radova za koje je bilo zaduženo JP Autoceste FBiH, specijalni predstavnik EU u Bosni i Hercegovini Peter Sorensen obišao je jučer gradilište tunela 1. mart (tunel Vijenac) i poddionice Drivuša –Gorica

Tunel Vijenac, čija je izgradnja u II fazi biće najduži tunel u Bosni i Hercegovini, ali i jedan od najmodernijih i najopremljenijih tunela u regionu. Najzahtjevniji je trenutno objekat na Koridoru Vc, a kada bude dovršen dobit će epitet i najsavremeniji u regionu.

Prilikom projektovanja i izvođenja tunela posebna pažnja se posvećuje sigurnosti saobraćaja i putnika u tunelu. Asmir Pašić, projekt menadžer firme ACO naglasio je da je u izgradnji tunela Vijenac ugrađen najsavremeniji tunelski sistem odvodnje sa šlic kanalima od polimernog betona velike ulivne moći i specijalnim sifonskim vatrozapornim šahtovima koji onemogućavaju širenje požara unutar i između cijevi.

"U novije vrijeme se sve više pažnje prilikom projektovanja i izvođenja tunela pridaje sigurnosti saobraćaja i putnika u tunelu. Posmatrajući taj aspekt, jedan od važnijih elemenata je sigurna odvodnja opasnih i zapaljivih fluida u slučaju havarije u tunelu sistemom kanala sa kontinuiranim šlicem velikog ulivnog kapaciteta i vatrozapornihšahtova. ACO svojim visokokvalitetnim proizvodima želi doprinijeti suvremenosti tunela Vijenac", istakao je inžinjer Pašić. Ugradnjom ACO sistema odvodnje dat je doprinos da putovanje autocestom Sarajevo –Zenica bude "rame uz rame" putovanjima europskim cestama, navode iz ove kompanije za eKapija.ba.

Predstavnici JP Autoceste FBiH upoznali su ambasadora Sorensena sa dosadanjim tokom radova te sigurnosnim aspektima koji se poduzimaju kako bi se modernizirao saobraćaj u Bosni i Hercegovini. Ambasador Sorensen je naglasio kako je EU zainteresirana za projekat koridor 5C jer je to projekat od iznimne važnosti za Bosnu i Hercegovinu jer otvara i brojna radna mjesta.

Završetak tunela planiran je za mart 2014. godine, čime će u funkciji biti cjelokupna dionica Drivuša - Kakanj, odnosno Sarajevo - Zenica.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije