Branding konferencija 06: Predavači i teme zaintrigirali stručnu javnost
Veliko zanimanje izazvao je dolazak Thomasa Trautmanna, koji će govoriti o novoj grani advertisinga – neuromarketingu. Ovaj vrhunski ekspert ima preko 25 godina iskustva u inženjeringu i marketing, a radio je za najveće svjetske kompanije.
Šesta Branding konferencija, koja će se održati 3. juna u Sarajevu, svojim je temama i predavačima i ove godine zaintrigirala stručnu javnost. Zanimljiv je podatak da se izbor programa i predavača svake godine kreira na osnovu istraživanja u koji je uključeno više od 200 eksperata iz oblasti tržišnih komunikacija iz cijele regije. Na osnovu tih rezultata biraju se teme i primjeri iz prakse koji su relevantni i primjenjivi za naše tržište.
"Tržišna komunikacija je sve dinamičnija, a marketing interaktivniji. Upravo ti trendovi utjecali su na naše kreiranje programa Branding konferencije 06. Željeli smo da program prati značajne promjene na tržištu i trendove na koje kompanije i brandovi u narednom periodu moraju obratiti pažnju", kazala je Vesna Beganović, CEO agencije Via Media.
Veliko zanimanje izazvao je dolazak Thomasa Trautmanna, koji će govoriti o novoj grani advertisinga – neuromarketingu. Ovaj vrhunski ekspert ima preko 25 godina iskustva u inženjeringu i marketing, a radio je za najveće svjetske kompanije.
"Veoma se radujem dolasku u Sarajevu i Branding konferenciji. Ovo je prvi put da dolazim u vašu zemlju i veoma sam uzbuđen", kazao je Trautmann te obećao sudionicima Branding konferencije da će svojim predavanjem predstaviti jedan potpuno novi svijet marketinga.
Svakako treba spomenuti i druge zanimljive predavače poput direktora agencije Imago iz Hrvatske Damira Ciglara, koji će govoriti o trendovima u dizajnu pakovanja proizvoda i šta je to što ne bi smjeli izostaviti na ambalažama.
Digitalno doba uveliko je izmijenilo navike kupaca. Potrošači više ne žele biti bombardovani reklamama, već potenciraju zanimljiv sadržaj i interakciju sa svojim brandom. Stoga će biti veoma zanimljivo čuti predavanje profesorice sa Columbia Business School Sanje Partalo koja će nas naučiti kako izgraditi brand u digitalnom dobu.
O zahtjevnosti potrošača, izazovima u komunikaciji govorit će direktorica LUNA\TBWA i regionalna direktorica TBWA CEE Adriatic Špela Oblak, kao i direktorica odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatski Telecom Sanja Milinović. Tu su i direktorica Studio Marketinga Minka Gazibara, zatim direktor operacija McCann Adriatic Vlatko Dimovski, te direktor korporativnih komunikacija za jugoistočnu Europu kompanije IKEA Igor Štefanec. Svoje iskustvo rado će podijeliti i Milad Čerkić (Atlant BiH), Haris Memić (Simphony), Amina Karić (Authority Partners), Edin Mehić (Networks).
Prvi korak ka izgradnji strateških projekata brandiranja je svakako edukacija, a Branding konferencija se pokazala kao važan događaj za podršku, unapređenje i razvoj brandinga u našoj zemlji. Stoga će Branding konferencija i ove godine biti ekskluzivno mjesto na kojem će vrhunski eksperti prenijeti svoja znanja i time zasigurno pomoći da domaće kompanije ojačaju svoje brandove.
Za više informacija o programu, predavačima i prijavama saznajte na www.branding.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.
-
VIA MEDIA d.o.o. Sarajevo
ul. Vrbaska broj 1 71000 Sarajevo -
Flow Capital d.o.o.
ul. Trg djece Sarajeva br.1 71000 Sarajevo -
Atlantbh d.o.o. Sarajevo
ul. Milana Preloga br. 12A, Bosmal City Center 71000 Sarajevo -
HT d.d. Zagreb
Roberta Frangeša Mihanovića 9 10000 Zagreb -
Authority Partners d.o.o. Sarajevo
ul. Dženetića čikma br. 1 71000 Stari Grad -
Luna Tbwa d.o.o. Ljubljana
Koprska 106a 1000 Ljubljana