Poziv na seminar: Principi restruktuiranja SME – upravljanje promjenama

27.05.2019. 08:20 / Izvor: Akta.ba
Poziv na seminar: Principi restruktuiranja SME – upravljanje promjenama

Da li ste uspješna i rastuća firma i morate se brzo prilagođavati novim uslovima na tržištu?

Poziv na seminar

PRINCIPI RESTRUKTUIRANJA SME – UPRAVLJANJE PROMJENAMA

11. – 12. Juni 2019., Hotel Hollywood, Sarajevo

u organizaciji Vanjskotrgovinske komore i BI Consulting, Key Consulting i BBA Consulting

 

Da li ste uspješna i rastuća firma i morate se brzo prilagođavati novim uslovima na tržištu?

Da li se suočavate sa izazovima kao što su visoki troškovi, niska produktivnost, cash flow, ili neefikasna organizacija?

Da li Vaša organizacija može adekvatno pratiti trend brzog rasta koji ostvarujete godinu za godinom?

Da li su Vaši operativni procesi (npr. proizvodnja, upravljanje skladištem, nabavka, prodaja, HR, tehnologija, finansije) usklađeni sa poslovnom strategijom?

Imate li problem sa odlivom kvalitetnog kadra, a ne znate šta je uzrok?

Onda je seminar "Principi restruktuiranja SME (malih i srednjih preduzeća) – upravljanje promjenama" za Vas.

 

CILJEVI SEMINARA

  • Upoznavanje sa principima restruktuiranja i kako upravljati promjenama tokom procesa restruktuiranja.
  • Primjena jednostavnih alata za uspješno sprovođenje procesa restruktuiranja/promjena na praktičnom primjer jedne BiH kompanije
  • Usvajanje metoda i alata za uspješno sprovođenje promjena/restruktuiranja u Vašim kompanijama
  • Izučavanje poslovnog slučaja uspješnog restruktuiranja renomirane svjetske firme

TEME SEMINARA

  • Koji su principi restruktuiranja i upravljanja promjenama?
  • Kako uskladiti operativne aktivnosti sa strategijom preduzeća tokom restruktuiranja?
  • Kako sistematski upravljati promjenama u vašem preduzeću?
  • Kako uspostaviti organizaciju koja će sprovesti promjene?
  • Kako napraviti analizu trenutne situacije (AS-IS)? Kako definisati buduće željeno stanje (TO-BE)? Kako definisati aktivnosti za postizanje željenih ciljeva (HOW)?
  • Kako animirati i motivisati uposlenika da aktivno učestvuje u promjenama?
  • Koje jednostavne alate koristiti za uspješno restruktuiranje preduzeća?
  • Study Case – pokazati primjere uspješnih transformacija
  • 1-Page Model Restruktuiranja
  • Principi program i projekt managementa
  • Kotterov 8-step model promjena
  • Krivulja prihvatanja promjena
  • Interni marketing i komunikacija
  • Upravljanje Cash Flow-om
  • Razumjevanje finansijskih izvještaja

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je osmišljen kao interaktivna radionica gdje će učesnici koristiti različite metode rada kao što su: individualni i timski rad u grupama, interaktivne diskusije, prezentacije, demonstracije i slično.  

Svaki od učesnika će dobiti pripremni materijal koji im pomoći da efikasnije usvoje i primjene znanja na seminaru. 

 

KOME JE SEMINAR NAMJENJEN

  • direktorima kompanija
  • direktorima sektora
  • vlasnicima kompanija
  • članovima nadzornih/ upravnih odbora 
  • Rukovodiocima odjela
  • Osobama koji rade na ličnom razvoju i sticanju znanja i sposobnosti

 

CERTIFIKAT

Po završetku seminara učesnici će dobiti certifikat izdat od Privredne komore BiH.

PREDAVAČI

  • Kemal Hadžić (Key Consulting d.o.o.)
  • Veliko iskustvo u upravljanju i opštem menadžmentu (član uprave, generalni direktor, direktor divizije na multinacionalnom nivou)
  • Odgovoran za unaprijeđenje poslovnih rezultata na izrazito konkurentnim tržištima kao što su povećanje prihoda, rast dobiti, razvoj ljudskog kapitala i učinkovitosti unutar kompanije
  • Izvrsne komunikacijske i organizacijske sposobnosti u međunarodnim poslovnim okruženjima (Europe, Sjeverne i Južne Amerike, Azije )
  • Preko petnaest godina iskustva u menadžment konsaltingu na projektima mnogih značajnih globalnih multinacionalnih organizacija u skoro svakom industrijskom sektoru. Angažman radi sposobnosti pružanja klijentima širokog spektra različitih rješenja za razvoj i rast.
  • EBRD Internacionalni savjetnik
  • Expert za restruktuiranje kompanija

 

Više informacija na LinkedIn profilu: https://www.linkedin.com/in/kemalhadzic/

  • Samir Mešić(BI Consulting)

Ekspert iz oblasti: 

  • Performans menadžmenta 
  • Razvoj HR
  • Proces konsaltinga
  • Liderstva
  • Projekt menadžmenta
  • Odnosi sa uposlenicima
  • Restruktuiranje

Više informacija na LinkedIn profilu: https://www.linkedin.com/in/samirmesic/

  • Alden Bajgorić (BBAC)

Istaknuta znanja i vještine u oblastima:

  • Poslovne strategije
  • Korporativnog upravljanja
  • Upravljanja ljudskim resursima
  • Osiguranje
  • Prodajnog menadžment
  • SME bankarstva
  • Retail bankarstva
  • Restruktuiranje kompanija
  • Projekt menadžment

Više informacija na LinkedIn profilu: https://www.linkedin.com/in/alden-bajgoric-1b338918/

 

MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA

  • Sarajevo, Hotel Holywood, 11. i 12. Juna 2019. s početkom u 9 h.

KOTIZACIJA

  • Za učešće na edukaciji je predviđena kotizacija u iznosu od 280 KM (sa PDV-om).
  • U cijenu su uključena: 
    • stručna predavanja eksperata
    • pisani materijali koji pokrivaju program
    • popis sudionika seminara s  podacima za daljnje kontakte
    • certifikat
    • ručak, kafa i piće za vrijeme pauze.
  • Popust 10% za 2 i više odnosno 15% za 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije.

 

PRIJAVE

  • Prijava se vrši popunjavanjem prijavnog obrasca ( u prilogu) i dostavljanjem istog na e-mail adresu:  seid.hadzibajric@komorabih.ba
  • Broj mjesta je ograničen zbog čega se preporučuje blagovremena prijava.
  • Krajnji rok za dostavljanje prijava je ponedjeljak, 10.06.2019. godine.
  • Sve dodatne informacije u vezi seminara možete dobiti pozivom na broj telefona 033/566-206.

 

 

PREUZMI DOKUMENT:
PRIJAVA - Restruktuiranje malih i srednjih preduzeca

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave