Radionica: "Istraživanje marketinga", 20. januara u Sarajevu
Privredna komora Kantona Sarajevo je počela sa realizacijom Programa edukacije za 2012.godinu, gdje je predviđena radionica na temu "Istraživanje marketinga" 20. januara 2012. godine u prostorijama komore.
Svrha radionice je upoznavanje polaznika sa pojmom, važnošću i svrhom istraživanja marketinga. Istraživanje marketinga je nezaobilazna aktivnost u cilju donošenja optimalnih poslovnih odluka i smanjenja poslovnih rizika.
U okviru radionice će biti obrađena ključna pitanja za istraživanje marketinga: definisanje problema i ciljeva istraživanja, uzorkovanje, metode prikupljanja podataka, analiza podataka i izvještavanje. Biće prezentovan i značaj marketing informacionih sistema (MIS) – informacione baze za donošenje odluka iz raznih domena upravljanja marketingom.
Radionica je namijenjena menadžerima srednjeg nivoa, marketing menadžerima i marketing profesionalcima.
Ciljevi radionice:
- Razumjevanje važnosti i uloge marketing informacionih sistema i istraživanja marketinga u smanjenju rizika poslovanja i u analitičkom pristupu marketingu,
- Razumjevanje važnosti preciznog definisanja istraživačkog problema i ciljeva istraživanja,
- Razumjevanje osnovnih metoda i tehnika prikupljanja podataka,
- Sticanje osnovnih znanja o razvoju alata za prikupljanje podataka – upitnika i podsjetnika,
- Razumjevanje osnovnih principa primjene uzoraka u istraživanju tržišta,
- Upoznavanje sa mogućnostima primjene informacionih tehnologija u istraživanju tržišta.
Predavač: dr. sc Almir Peštek, docent na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu. Dr. Peštek ima bogato predavačko i konsultantsko iskustvo iz oblasti biznisa i marketinga i autor je više naučnih radova i knjiga.
Program radionice:
- Istraživanje marketinga kao informaciona podrška menadžerima u donošenju odluka,
- Marketing informacioni sistem,
- Definisanje problema i ciljeva istraživanja,
- Planiranje istraživanja marketinga,
- Vrste podataka (primarni i sekundarni) i njihove prednosti i nedostaci,
- Izviđajna – pilot istraživanja,
- Izvori i prikupljanje sekundarnih - objavljenih podataka,
- Razvoj sredstava za prikupljanje podataka (upitnik i podsjetnik),
- Primjena uzoraka u istraživanju,
- Organizacija i prikupljanje primarnih podataka na terenu – metode ispitivanja (anketiranje telefonsko, dopisno i lično, fokus grupe, dubinski intervju, itd) i posmatranja,
- Analiza prikupljenih podataka, izvještavanje i prezentacija nalaza,
- Primjena novih tehnologija u istraživanju marketinga (web, baze podataka, e-mail i on-line alati za istraživanje)
Detaljnije informacije na telefon 250-117, 250-116, ili e-mail: lejlah@pksa.com.ba , vladol@pksa.com.ba .
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.