Radionica: "Istraživanje marketinga", 20. januara u Sarajevu

10.01.2012. 12:17 / Izvor: eKapija.ba
Radionica: 'Istraživanje marketinga', 20. januara u Sarajevu

Privredna komora Kantona Sarajevo je počela sa realizacijom Programa edukacije za 2012.godinu, gdje je predviđena radionica na temu "Istraživanje marketinga" 20. januara 2012. godine u prostorijama komore.

Svrha radionice je upoznavanje polaznika sa pojmom, važnošću i svrhom istraživanja marketinga. Istraživanje marketinga je nezaobilazna aktivnost u cilju donošenja optimalnih poslovnih odluka i smanjenja poslovnih rizika.

U okviru radionice će biti obrađena ključna pitanja za istraživanje marketinga: definisanje problema i ciljeva istraživanja, uzorkovanje, metode prikupljanja podataka, analiza podataka i izvještavanje. Biće prezentovan i značaj marketing informacionih sistema (MIS) – informacione baze za donošenje odluka iz raznih domena upravljanja marketingom.

Radionica je namijenjena menadžerima srednjeg nivoa, marketing menadžerima i marketing profesionalcima.

Ciljevi radionice:

  • Razumjevanje važnosti i uloge marketing informacionih sistema i istraživanja marketinga u smanjenju rizika poslovanja i u analitičkom pristupu marketingu,
  • Razumjevanje važnosti preciznog definisanja istraživačkog problema i ciljeva istraživanja,
  • Razumjevanje osnovnih metoda i tehnika prikupljanja podataka,
  • Sticanje osnovnih znanja o razvoju alata za prikupljanje podataka – upitnika i podsjetnika,
  • Razumjevanje osnovnih principa primjene uzoraka u istraživanju tržišta,
  • Upoznavanje sa mogućnostima primjene informacionih tehnologija u istraživanju tržišta.

Predavač: dr. sc Almir Peštek, docent na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu. Dr. Peštek ima bogato predavačko i konsultantsko iskustvo iz oblasti biznisa i marketinga i autor je više naučnih radova i knjiga.

Program radionice:

  • Istraživanje marketinga kao informaciona podrška menadžerima u donošenju odluka,
  • Marketing informacioni sistem,
  • Definisanje problema i ciljeva istraživanja,
  • Planiranje istraživanja marketinga,
  • Vrste podataka (primarni i sekundarni) i njihove prednosti i nedostaci,
  • Izviđajna – pilot istraživanja,
  • Izvori i prikupljanje sekundarnih - objavljenih podataka,
  • Razvoj sredstava za prikupljanje podataka (upitnik i podsjetnik),
  • Primjena uzoraka u istraživanju,
  • Organizacija i prikupljanje primarnih podataka na terenu – metode ispitivanja (anketiranje telefonsko, dopisno i lično, fokus grupe, dubinski intervju, itd) i posmatranja,
  • Analiza prikupljenih podataka, izvještavanje i prezentacija nalaza,
  • Primjena novih tehnologija u istraživanju marketinga (web, baze podataka, e-mail i on-line alati za istraživanje)

Detaljnije informacije na telefon 250-117, 250-116, ili e-mail: lejlah@pksa.com.ba , vladol@pksa.com.ba .

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave