PKKS: Seminar o temi "Osnove izgradnje odnosa, imidža i brenda" - 05. - 06.10.2009. godine
Privredna komora Kantona Sarajevo, u saradnji sa Asocijacijom za unaprjeđenje informacijskih nauka, Infohouse, organizira dvodnevni seminar o temi "Osnove izgradnje odnosa, imidža i brenda", koji će se održati 05. i 06.10.2009. godine.
Seminar je namijenjen mladim marketing menadžerima za odnose s javnošću koji žele trendi i nestandardan pogled na izgradnju i upravljanje imidžom kompanije.
Cilj seminara je da učesnici savladaju zakonitosti izgradnje imidža kroz brand organizacije i njene odnose sa javnošću. Naglasak tokom edukacije bit će na kreiranju i pozicioniranju brenda, te njegovim upravljanjem, naročito kroz prizmu strateškog komuniciranja sa javnošću. Posebnost ove edukacije daje ugao posmatranja i razvoja imidža i branda predavača - dugogodišnjih novinara i PR savjetnika .
Predavači na seminaru će biti Dženana Alađuz i Ševko Bajić.
Program seminara:
· Koncept strateškog odnosa s javnošću (PR)
· Odnos PR-a sa imidžom i brendom organizacije/proizvoda.
· Izgradnja korporativnog identiteta, imidža i reputacije.
· Definisanje strategija i taktika radi stvaranja korporativnog imidža i reputacije
· Kako osvojiti nova i zadržati postojeća tržišta
· Uspostavljanje savezništva sa medijima i generalnom javnošću.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.