Primjena poslovnog bontona, etičkog kodeksa u skladu s europskim standardima
Na seminaru ćete saznati koji su pisani interni standardi koji vam mogu olakšati poslovnu komunikaciju.
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo
organizuje
seminar pod nazivom "Primjena poslovnog bontona,etičkog kodeksa u skladu s europskim standardima"
Beograd, 24. – 26. 04. 2019. godine
Stručni seminar koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako uspješno primjenjivati poslovni bonton u složenom radnom okruženju pod nazivom "Primjena poslovnog bontona,etičkog kodeksa u skladu s europskim standardima" održat će se u Beogradu od 24. – 26. 04. 2019 godine u Hotelu "Kasina".
STRUČNI SEMINAR JE NAMIJENJEN:
rukovodstvu i svim zaposlenim u organima uprave, službama za upravu, tjelima zakonodavnih i izvršnih organa, institucija, javnim preduzećima, svim pravnim licima i NGO.
ROK ZA PRIJAVU: do 15.04.2019.
Dinamično poslovno okruženje od nas stalno zahtjeva sve više: vještine vođenja sebe i drugih, dobro upravljanje vremenom, postizanje visokih rezultata, dobro funkcioniranje u stresnim situacijama, odgovornost, uspješnost, fleksibilnost u timu. Pored toga, od vas se očekuje da u svim poslovnim situacijama primjenjujete pravila poslovnog bontona prema saradnicima i poslovnim partnerima.
Koliko institucije/organizacije u Bosni i Hercegovini vode brigu o pravilima, standardima ponašanja, etici i uljuđenoj komunikaciji unutar i van organizacije?
Na seminaru ćete saznati koji su pisani interni standardi koji vam mogu olakšati komunikaciju (od pravila poslovnog odijevanja, do pravila kako se pišu poslovna pisma, što je dopušteno, a šta ne u telefonskoj komunikaciji), tako da državni službenici/namještenici i zaposlenici imaju olakšano prihvaćanje pravila koje organizacija propisuje.
CILJEVI SEMINARA:
- Snalaženje i adekvatno ponašanje u različitim poslovnim situacijama.
- Predstavljanje vlastite organiazcije i sebe u najbiljem svijetlu.
- Poticanje i stvaranje pozitivnog organizacijskog okruženja.
PROGRAM SEMINARA:
- Unapređenje postojećih internih standarda, etičkog kodeksa, kodeksa poslovnog ponašanja i oblačenja;
- Poslovna komunikacija i bonton;
- Pravila poslovnog oblačenja i ponašanja;
- Pravila-etikecija organizacije poslovnog ručka, poslovnih događaja i sastanaka, bonton poklanjanja, bonton za stolom, bonton pisanja zahvalnica;
- Adekvatna primjena komunikacijskih alata: poslovnog pisma, e-maila.
PREDAVAČ:
Zineta Ćemerlić, prof.
EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta
CIS Information Security Manager
DNEVNI RASPORED RADA:
· 04.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
· 04.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
· 04.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati
KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE:
350KM – 175 EUR
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.
NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na e-mail adresu:info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545.
INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:
SBERBANK BH d.d.
Račun broj: 140 101 001 411 7413
INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:
IBAN: BA 39-140 101 1200024669
SWIFT: SABRBA22
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo
Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Mob: +387 62 991 244, +387 61 491 413
Tel: +387 33 762 545
Fax: +387 33 762 546
E-mail: info@interquality.ba; ismet.kapo@interquality.ba; zineta.cemerlic@interquality.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.