Poziv na webinar: "Upravljanje troškovima u neizvjesnom poslovnom okruženju"
Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine vas poziva na webinar: Upravljanje troškovima u neizvjesnom poslovnom okruženju koji će biti održan 24.05.2022. godine putem Zoom online platforme.
Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine vas poziva na webinar: "Upravljanje troškovima u neizvjesnom poslovnom okruženju“ koji će biti održan 24.05.2022. godine putem Zoom online platforme.
Na webinaru će se govoriti o tome kako upravljati troškovima i nositi se sa stalnim poslovnim promjenama. Neizvjesnost poslovnog okruženja skoro da nikada nije bila veća nego danas i ravnoteže u kojima smo do sada poslovali potpuno su poremećene. U takvom poslovnom ambijentu, traže se novi-stari alati za navigaciju i uspjeh. Troškovi su neizbježni, značajno rastu i moraju biti upravljivi, u ovakvom nepredvidivom okruženju. O tome kako upravljati troškovima u 2022. godini i nositi se sa stalnim poslovnim promjenama govorimo na webinaru „Upravljanje troškovima u neizvjesnom poslovnom okruženju“. Više informacija o webinaru možete pronaći u pozivu.
Kotizacija za učešće na webinaru iznosi 150,00 KM+PDV. Za 2 i 3 polaznika iz iste organizacije odobrava se popust od 10%., a za 4 i više polaznika iz iste organizacije odobren je popust od 15%. U cijenu su uključena stručna predavanja, trening materijali i certifikat o pohađanju obuke.
Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za učešće na webinaru, izvršite prijavu popunjavanjem online prijavnog obrasca najkasnije do 18.05.2022. godine do 16:00. Nakon izvršene prijave, neophodne informacije za uplatu kotizacije će biti dostavljene svim prijavljenim učesnicima. Za sve dodatne informacije možete se obratiti na telefon: 033/566-201 i 033/566-200.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.