Seminar: Uspješno poslovanje sa strankama

06.02.2014. 09:18 / Izvor: eKapija.ba
Seminar: Uspješno poslovanje sa strankama

Seminar "Uspješno poslovanje sa strankama/ klijentima" nastao je iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva stranaka.

U organizaciji Interquality na Vlašiću će se od 26. - 28.02.2014. godine održati seminar "Organizacija rada i razvijanje strategija za uspješno poslovanje sa strankama/klijentima".

Seminar "Uspješno poslovanje sa strankama/ klijentima" nastao je iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva stranaka.

Naravno stranke/klijenti su ponekad teški i zato što su u pravu, jer se mi nismo bili postavili kako treba. Kako iskoristiti i takvu situaciju da bi se napravio budući dobar odnos. Često dobra reakcija u takvoj situaciji, može da nam obezbijedi dugoročnu saradnju.

Uspjeh organizacije u velikoj mjeri počiva na stepenu izgrađenosti odnosa sa strankama/ klijentima, saradnicima i poslovnim partnerima.

Ljudi vole raditi sa organizacijama koje osjete da se cijeni njihovo vrijeme i njihove potrebe.

Pametni ljudi kažu da su potrebni mjeseci da se stranka/klijent pridobije i zadrži, a samo nekoliko sekundi da se izgubi.

Da li je stranka/klijent uvijek u pravu? Kako stići do dobrih dugoročnih odnosa sa strankom/ klijentom? Kako riješiti prigovor ili žalbu?

Ciljevi seminara:

• Razvoj svijesti o važnosti i značaju brige o strankama/klijentima, načinu komuniciranja, uvažavanje njihovih potreba i pravovremeno izvršavanje postavljenih zahtjeva;

• Steći naviku pravilnog ophođenja prema klijentima kroz vježbe u realnim sitacijama;

• Specifičan cilj je naučiti da prepoznate potrebe klijenta i kako ih zadovoljiti;

• Razumjeti kako da prepoznate zahtijevnog klijenta i način prilagođavanja.

Program seminara:

• Organizacija rada u skladu sa zahtjevima savremenog poslovanja;

• Karakteristike moderne stranke/klijenta i upoznavanje ključnih principa brige o klijentima;

• Strategije za unapređenje rada sa strankama/klijentima;

• Kаko se prilаgoditi rаzličitim tipovimа ličnosti i imаti dobru komunikаciju?;

• Savremene tehnike pregovaranja;

• Metode i tehnike unapređenja rada sa teškim strankama/klijentima;

• Prevencija i upravljanje konfliktima u organizaciji i u radu sa strankama/ klijentima;

• Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu.

Dnevni raspored rada:

26.02.2014. srijeda od 10:00 - 16:00

27.02.2014. četvrtak od 10:00 - 16:00

28.02.2014. petak od 09:00 - 11:00

Način rada na seminaru:

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Metode rada su: rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.

Prijave poslati do 21.02.2014

Gdje možete dobiti više informacija?

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo, Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju, I. Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo, Tel: + 387 33 762 545, Fax: + 387 33 762 546, Mob: + 387 61 307 131, info@interquality.ba, interquality.centar@gmail.com

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave