Seminar: Uspješno poslovanje sa strankama
Seminar "Uspješno poslovanje sa strankama/ klijentima" nastao je iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva stranaka.
U organizaciji Interquality na Vlašiću će se od 26. - 28.02.2014. godine održati seminar "Organizacija rada i razvijanje strategija za uspješno poslovanje sa strankama/klijentima".
Seminar "Uspješno poslovanje sa strankama/ klijentima" nastao je iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva stranaka.
Naravno stranke/klijenti su ponekad teški i zato što su u pravu, jer se mi nismo bili postavili kako treba. Kako iskoristiti i takvu situaciju da bi se napravio budući dobar odnos. Često dobra reakcija u takvoj situaciji, može da nam obezbijedi dugoročnu saradnju.
Uspjeh organizacije u velikoj mjeri počiva na stepenu izgrađenosti odnosa sa strankama/ klijentima, saradnicima i poslovnim partnerima.
Ljudi vole raditi sa organizacijama koje osjete da se cijeni njihovo vrijeme i njihove potrebe.
Pametni ljudi kažu da su potrebni mjeseci da se stranka/klijent pridobije i zadrži, a samo nekoliko sekundi da se izgubi.
Da li je stranka/klijent uvijek u pravu? Kako stići do dobrih dugoročnih odnosa sa strankom/ klijentom? Kako riješiti prigovor ili žalbu?
Ciljevi seminara:
• Razvoj svijesti o važnosti i značaju brige o strankama/klijentima, načinu komuniciranja, uvažavanje njihovih potreba i pravovremeno izvršavanje postavljenih zahtjeva;
• Steći naviku pravilnog ophođenja prema klijentima kroz vježbe u realnim sitacijama;
• Specifičan cilj je naučiti da prepoznate potrebe klijenta i kako ih zadovoljiti;
• Razumjeti kako da prepoznate zahtijevnog klijenta i način prilagođavanja.
Program seminara:
• Organizacija rada u skladu sa zahtjevima savremenog poslovanja;
• Karakteristike moderne stranke/klijenta i upoznavanje ključnih principa brige o klijentima;
• Strategije za unapređenje rada sa strankama/klijentima;
• Kаko se prilаgoditi rаzličitim tipovimа ličnosti i imаti dobru komunikаciju?;
• Savremene tehnike pregovaranja;
• Metode i tehnike unapređenja rada sa teškim strankama/klijentima;
• Prevencija i upravljanje konfliktima u organizaciji i u radu sa strankama/ klijentima;
• Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu.
Dnevni raspored rada:
26.02.2014. srijeda od 10:00 - 16:00
27.02.2014. četvrtak od 10:00 - 16:00
28.02.2014. petak od 09:00 - 11:00
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Metode rada su: rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.
Prijave poslati do 21.02.2014
Gdje možete dobiti više informacija?
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo, Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju, I. Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo, Tel: + 387 33 762 545, Fax: + 387 33 762 546, Mob: + 387 61 307 131, info@interquality.ba, interquality.centar@gmail.com
Voditelj seminara: Alen Buljubašić
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.