Primjena nove odluke o kancelarijskom poslovanju
Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze. Naglasak je na primjeni elektronskog poslovanja na kojem danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje.
Interquality d.o.o. Sarajevo organizuje seminar “Primjena nove odluke o kancelarijskom poslovanju” 03. - 05.12.2014. u Beogradu.
Odlukom o kancelarijskom poslovanju uređuje se način vršenja kancelarijskog poslovanja u organima uprave, stručnim, tehničkim i drugim službama, te institucijama sa javnim ovlaštenjima, privrednim društvima i drugim pravnim licima.
Kancelarijsko poslovanje nije samo sebi cilj, ono služi da se osnovni poslovi pravilno razumiju, planiraju, na vrijeme otpočnu i završe. Ono osigurava uslove za rad organa i organizacija, priprema i koordinira njihovim radom na izvršavanju njihovih osnovnih funkcija.
Osnovni zadatak kancelarijskog poslovanja je zaštita vjerodostojnosti akta dok se on nalazi kod stvaraoca.
Savremeno poslovanje, kao jedan od glavnih uvjeta za uspješnost, postavlja brzi dohvat i korištenje prave informacije. Informacijski sistemi za upravljanje dokumentacijom i arhivskom građom u elektronskom obliku predstavljaju rješenje navedenog problema i omogućuju jednostavan i brz pristup dokumentima pohranjenim u sistemu, pretraživanje dokumenata kao i mogućnost definisanja prava pristupa pojedinim vrstama dokumenata.
Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze. Naglasak je na primjeni elektronskog poslovanja na kojem danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje.
Predavači:
- Azemina Hujdur-Vrhovčić, voditelj pisarnice
- Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Program seminara:
- Primjena nove odluke o kancelarijskom poslovanju;
- Elektronski protokol i elektronska arhiva u skladu sa važećim propisima;
- Elektronska pošta;
- Upotreba pečata: upotreba i odgovornosti; Faksimil.
- Evidencije po zakonu o tajnim podacima u skladu sa novim propisima
- Unapređenje poslovnih vještina u savremenom radnom okruženju.
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika semi- nara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda radi se rad u grupama, individualna analiza slučajeva i predavanje.
Prijave poslati do 28.11.2014. godine
Tel: +387 33 762 545; Fax:+387 33 762 546; Mob: +387 61 307 131;
E-mail: info@interquality.ba alen.buljubasic@interquality.ba
Voditelj seminara: Azemina Hujdur-Vrhovčić
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.