Uredski menadžment: Efikasno upravljanje poslovima, vremenom i stresom
Ovaj seminar omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete.
Uredski menadžment : Efikasno upravljanje poslovima, vremenom i stresom
Dubrovnik, 28. - 30.01.2015.
Seminar je namijenjen direktorima, rukovodio- cima, menadžerima, administrativnim djelatnicima svih razina koji se bave poslovima upravljanja administracijom: voditeljima ureda (office managerima), tehničkim sekretarima, poslovnim sekretaricama/tajnicama, sekretarima organa upravljanja, administrativnim djelatnicima kao i svima koji žele unaprijediti svoje poslovne kompetencije.
Ovaj seminar omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete.
Savremeni poslovni trendovi od nas zahtijevaju brzinu i efikasnost kod obavljanja poslova. Kvalitetno i dobro organizirano uredsko poslovanje preduslov je dobro organizovanog poslovanja. Savremeni trendovi poslovanja i sve veći opseg poslova učinili su dodatno usavršavanje nužnošću. Uspjeh poslovnih ljudi zavisi od njihovih organizacijskih vještina za uspješno vođenje ureda, o poznavanju komunikacije te poznavanje kompletnog uredskog poslovanja.
Edukacijom se pojašnjavaju elementi organizacijske klime, norme, vrijednosti, očekivanja, poslovna komunikacija, saradnja i rad u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktim situacijama, vođenje i motivisanje, efikasno upravljanje stresom u savremenom radnom okruženju i procedure koje utiču na ponašanje zaposlenika na radnom mjestu. Cilj seminara: Razvoj poslovnih kompetencija u korištenju tehnika i metoda za efikasno unapređenje uredskog poslovanja, povećanje nivoa radne uspješnosti i ličnog profesionalnog razvoja.
Predavač:
Alen Buljubašić dipl. pedagog-psiholog
Program seminara:
- Strateški menadžment - upravljanja uredom i uredsko poslovanje;
- Uloga i osobnost osoblja u savremenom okruženju;
- Psihologija poslovnog komuniciranja i poslovni bonton;
- Rad sa klijentima/strankama;
- Usklađivanje radnih zadataka i upravljanje vremenom;
- Organizovanje i vođenje sastanka;
- Motivacija: ključ radnog uspjeha;
- Strategije za uspješno snalaženje u današnjem poslovnom svijetu;
- Međuljudski odnosi-Konflikt menadžment;
- Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu.
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda rada primjenjuje se: individualni rad, rad u grupama, analiza slučajeva i predavanje.
Prijave poslati do 23.01.2015.
Tel: + 387 33 762 545 Fax: + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 307 131 e-mail: info@interquality.ba e-mail: alen.buljubasic@interquality.ba
Voditelj seminara: Alen Buljubašić
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.