Uspješno poslovanje sa klijentima/strankama i poslovnim saradnicima

11.04.2016. 09:36 / Izvor: Akta.ba
Uspješno poslovanje sa klijentima/strankama i poslovnim saradnicima

Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva klijenata. 

Interquality organizuje seminar na temu “USPJEŠNO POSLOVANJE SA KLIJENTIMA/ STRANKAMA I POSLOVNIM SARADNICIMA . Kako ostvariti bolje rezultate rada i zadovoljstvo klijenata?” Seminar će se održati u Mostaru, 18. - 20.05.2016. Prijave treba poslati do 13.05.2016.  

Seminar je namijenjen zaposlenicima svih nivoa, koji u svakodnevnom radu direktno komuniciraju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima, rukovodiocima svih profila, voditeljima timova, šalterskim radnicima, poslovnim sekretarima/icama, kao i za sve one koji žele unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/ klijentima i poslovnim saradnicima.  

Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva klijenata. 

Klijenti su ponekad teški i zato što su u pravu, jer se mi nismo bili postavili kako treba. Kako iskoristiti takvu situaciju da bi se napravio budući dobar odnos? Često dobra reakcija u takvoj situaciji, može da nam obezbijedi dugoročnu saradnju. Uspjeh organizacije u velikoj mjeri počiva na stepenu izgrađenosti odnosa sa klijentima. Ljudi vole raditi sa organizacijama koje osjete da se cijeni njihovo vrijeme i njihovi projekti.  

Standardizacija ponašanja na radnom mjestu ne znači i gubitak individualizacije zaposlenih. Naprotiv, to je preduslov za afirmaciju njihovih ljudskih, stručnih i kreativnih vrijednosti. Pravila lijepog poslovnog ponašanja omogućavaju svakom zaposleniku da lakše, sigurnije i sa više samopouzdanja obavlja poslove.   

Uspješni ljudi kažu da su potrebni mjeseci da se klijent pridobije, a samo nekoliko sekundi da se izgubi.  Briga o klijnetima  je ključan faktor uspjeha. 

Cilj seminara: 

Razvoj svijesti o važnosti i značaju  brige o klijentima, načinu komuniciranja, uvažavanje njihovih potreba i  pravovremeno izvršavanje postavljenih zahtjeva sa ciljem unapređenja ličnog razvoja. 

Program seminara

♦ Savremeni pristup organizaciji poslovanja i rada sa klijentima;

♦ Psihologija modernog klijenta;

♦ Proaktivan pristup klijentu - tehnike povećavanja zadovoljstva i brige o klijentima;

♦ Efikasna komunikacija sa klijentima; pismena i telefonska komunikacija;

♦ Metode i tehnike unapređenja rada sa teškim klijentima i upravljanje situacijom  u teškim uslovima;

♦ Uslužna kultura - odnos prema klijentima;

♦ Poslovni bonton –tips & tricks  poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim klijentima;

♦ Efikasna organizacija i upravljanje vremenom;

♦ Motivacija i samomotivacija;

♦ Prevencija i upravljanje konfliktima;

♦ Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu. 

Dnevni raspored rada:   

18.05.2016. Srijeda  10:00 - 16:00   

19.05.2016. Četvrtak  09:00 - 16:00   

20.05.2016. Petak  09:00 - 12:00 

Način rada na seminaru:

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.

Predavač:  Alen Buljubašić  dipl. pedagog-psiholog

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju    

I. Ljubovića br. 15.  71000 Sarajevo

Tel:   + 387 33 762 545  Fax:  + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 307 131

e-mail: info@interquality.ba alen.buljubasic@interquality.ba www.interquality.ba 

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave