Kancelarijsko i arhivsko poslovanje - od olovke do magnetne trake

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Kancelarijsko i arhivsko poslovanje - od olovke do magnetne trake

Kancelarijsko poslovanje je pomoćna djelatnost, a ne sporedna djelatnost,  od koje zavisi uspješan rad organa i organizacija.

12.07.2016. 09:16 / Izvor: Akta.ba

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju organizuje seminar na temu Kancelarijsko i arhivsko poslovanje-od olovke do magnetne trake u Neumu, 24 - 26.08.2016. Prijave poslati do 16.08.2016.

Kancelarijsko poslovanje je pomoćna djelatnost, a ne sporedna djelatnost,  od koje zavisi uspješan rad organa i organizacija. Ono osigurava uslove za rad organa i organizacija, priprema i koordinira njihovim radom na izvršavanju njihovih osnovnih funkcija. Kancelarijsko poslovanje nije samo sebi cilj, ono služi da se osnovni poslovi pravilno razumiju, planiraju, na vrijeme otpočnu i završe.  

Odlukom, uputstvom i internim aktima o kancelarijskom poslovanju uređuje se način vršenja kancelarijskog poslovanja u organima uprave, stručnim, tehničkim i drugim službama, te institucijama sa javnim ovlaštenjima, privrednim društvima i drugim pravnim licima.  

Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze. Naglasak je na primjeni  elektronskog poslovanja na kojem danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje kao i komunikaciju elektronskom poštom.  Informacijski sistemi za upravljanje dokumentacijom i arhivskom građom u elektronskom obliku predstavljaju rješenje problema i omogućuju jednostavan i brz pristup dokumentima pohranjenim u sistemu, pretraživanje dokumenata kao i mogućnost definisanja prava pristupa pojedinim vrstama dokumenata.    

Predavač:  Azemina Hujdur-Vrhovčić  Voditelj pisarnice  

Program seminara: 

Kancelarijsko i arhivsko poslovanje: propisi i savremeni alati;

Obrasci evidencija u skladu sa propisima (zakonski i podzakonski akti);

Elektronski protokol –način organizovanja i provođenja;

Elektronska pošta – organizacija i primjena propisa;

Pečat i faksimil – propisi i primjena;

Zakon o tajnim podacima – evidencije  u skladu sa propisima i EU standardima.  

Dnevni raspored rada: 

24.08.2016. Srijeda 10:00 - 16:00

25.08.2016. Četvrtak 09:00 - 16:00

26.08.2016. Petak  09:00 - 12:00  

Način rada na seminaru: 

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda radi se rad u grupama, individualna analiza slučajeva i predavanje.

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju I. Ljubovića br. 15.,  71000 Sarajevo     

Tel: +387 33 762 545;  Fax:+387 33 762 546;   

E-mail: info@interquality.ba alen.buljubasic@interquality.ba www.interquality.ba 

 

 

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave