Kancelarijsko i arhivsko poslovanje - od olovke do magnetne trake
Kancelarijsko poslovanje je pomoćna djelatnost, a ne sporedna djelatnost, od koje zavisi uspješan rad organa i organizacija.
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju organizuje seminar na temu Kancelarijsko i arhivsko poslovanje-od olovke do magnetne trake u Neumu, 24 - 26.08.2016. Prijave poslati do 16.08.2016.
Kancelarijsko poslovanje je pomoćna djelatnost, a ne sporedna djelatnost, od koje zavisi uspješan rad organa i organizacija. Ono osigurava uslove za rad organa i organizacija, priprema i koordinira njihovim radom na izvršavanju njihovih osnovnih funkcija. Kancelarijsko poslovanje nije samo sebi cilj, ono služi da se osnovni poslovi pravilno razumiju, planiraju, na vrijeme otpočnu i završe.
Odlukom, uputstvom i internim aktima o kancelarijskom poslovanju uređuje se način vršenja kancelarijskog poslovanja u organima uprave, stručnim, tehničkim i drugim službama, te institucijama sa javnim ovlaštenjima, privrednim društvima i drugim pravnim licima.
Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze. Naglasak je na primjeni elektronskog poslovanja na kojem danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje kao i komunikaciju elektronskom poštom. Informacijski sistemi za upravljanje dokumentacijom i arhivskom građom u elektronskom obliku predstavljaju rješenje problema i omogućuju jednostavan i brz pristup dokumentima pohranjenim u sistemu, pretraživanje dokumenata kao i mogućnost definisanja prava pristupa pojedinim vrstama dokumenata.
Predavač: Azemina Hujdur-Vrhovčić Voditelj pisarnice
Program seminara:
♦ Kancelarijsko i arhivsko poslovanje: propisi i savremeni alati;
♦ Obrasci evidencija u skladu sa propisima (zakonski i podzakonski akti);
♦ Elektronski protokol –način organizovanja i provođenja;
♦ Elektronska pošta – organizacija i primjena propisa;
♦ Pečat i faksimil – propisi i primjena;
♦ Zakon o tajnim podacima – evidencije u skladu sa propisima i EU standardima.
Dnevni raspored rada:
24.08.2016. Srijeda 10:00 - 16:00
25.08.2016. Četvrtak 09:00 - 16:00
26.08.2016. Petak 09:00 - 12:00
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda radi se rad u grupama, individualna analiza slučajeva i predavanje.
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju I. Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo
Tel: +387 33 762 545; Fax:+387 33 762 546;
E-mail: info@interquality.ba alen.buljubasic@interquality.ba www.interquality.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.