Inovativni pristup u radu sa klijentima sa ciljem unapređenja poslovanja
Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa klijentima i ostvarivanju boljih rezultata.
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju organizuje seminar na temu “Inovativni pristup u radu sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima sa ciljem unapređenja poslovanja” Neum, 21. - 23.09.2016. Prijave treba poslati do 09.09.2016.
Seminar je namijenjen zaposlenicima svih nivoa, koji u svakodnevnom radu direktno komuniciraju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima, rukovodiocima svih profila, voditeljima timova, šalterskim radnicima, poslovnim sekretarima/icama, kao i za sve one koji žele unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/ klijentima i poslovnim saradnicima.
Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa klijentima i ostvarivanju boljih rezultata. Naravno klijenti su ponekad teški i zato što su u pravu, jer se mi nismo bili postavili kako treba. Kako iskoristiti i takvu situaciju da bi se napravio budući dobar odnos. Često dobra reakcija u takvoj situaciji, može da nam obezbijedi dugoročnu saradnju. Uspjeh organizacije u velikoj mjeri počiva na stepenu izgrađenosti odnosa sa klijentima. Ljudi vole raditi sa organizacijama koje osjete da se cijeni njihovo vrijeme i njihovi projekti. Standardizacija ponašanja na radnom mjestu ne znači i gubitak individualizacije zaposlenih. Naprotiv, to je preduslov za afirmaciju njihovih ljudskih, stručnih i kreativnih vrijednosti. Pravila lijepog poslovnog ponašanja omogućavaju svakom zaposleniku da lakše, sigurnije i sa više samopouzdanja obavlja poslove.
Predavač: Alen Buljubašić dipl.pedagog-psiholog
Cilj seminara:
Razvoj svijesti o važnosti i značaju brige o klijentima, načinu komuniciranja, uvažavanje njihovih potreba i pravovremeno izvršavanje postavljenih zahtjeva sa ciljem unapređenja ličnog razvoja.
Program seminara:
♦ Savremeni pristup organizaciji poslovanja i rada sa klijentima;
♦ Psihologija modernog klijenta;
♦ Tehnike povećavanja zadovoljstva i brige o klijentima;
♦ Efikasna komunikacija sa klijentima; pismena i telefonska komunikacija;
♦ Metode i tehnike unapređenja rada sa teškim klijnetima i upravljanje situacijom u teškim uslovima;
♦ Uslužna kultura - odnos prema klijentima;
♦ Poslovni bonton –tips & tricks poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim klijentima;
♦ Efikasna organizacija i upravljanje vremenom;
♦ Motivacija i samomotivacija;
♦ Prevencija i upravljanje konfliktima;
♦ Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu.
Dnevni raspored rada
21.09.2016.Srijeda: od 10:00 - 16:00
22.09.2016.Četvrtak: od 09:00 - 16:00
23.09.2016. Petak: od 09:00 - 12:00
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
I. Ljubovića br. 15. 71000 Sarajevo Tel: + 387 33 762 545 Fax: + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 307 131
e-mail: info@interquality.ba alen.buljubasic@interquality.ba www.interquality.ba
Voditelj seminara: Alen Buljubašić
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.