Inovativni pristup u radu sa klijentima sa ciljem unapređenja poslovanja

28.07.2016. 09:21 / Izvor: Akta.ba
Inovativni pristup u radu sa klijentima sa ciljem unapređenja poslovanja

Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa klijentima i ostvarivanju boljih rezultata.

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju organizuje seminar na temu  “Inovativni pristup u radu sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima sa ciljem unapređenja poslovanja” Neum, 21. - 23.09.2016. Prijave treba poslati do 09.09.2016.

Seminar je namijenjen zaposlenicima svih nivoa, koji u svakodnevnom radu direktno komuniciraju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima, rukovodiocima svih profila, voditeljima timova, šalterskim radnicima, poslovnim sekretarima/icama, kao i za sve one koji žele unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/ klijentima i poslovnim saradnicima. 

Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa klijentima i ostvarivanju boljih rezultata.  Naravno klijenti su ponekad teški i zato što su u pravu, jer se mi nismo bili postavili kako treba. Kako iskoristiti i takvu situaciju da bi se napravio budući dobar odnos. Često dobra reakcija u takvoj situaciji, može da nam obezbijedi dugoročnu saradnju. Uspjeh organizacije u velikoj mjeri počiva na stepenu izgrađenosti odnosa sa klijentima. Ljudi vole raditi sa organizacijama koje osjete da se cijeni njihovo vrijeme i njihovi projekti. Standardizacija ponašanja na radnom mjestu ne znači i gubitak individualizacije zaposlenih. Naprotiv, to je preduslov za afirmaciju njihovih ljudskih, stručnih i kreativnih vrijednosti. Pravila lijepog poslovnog ponašanja omogućavaju svakom zaposleniku da lakše, sigurnije i sa više samopouzdanja obavlja poslove. 

Predavač:  Alen Buljubašić dipl.pedagog-psiholog

Cilj seminara: 

Razvoj svijesti o važnosti i značaju  brige o klijentima, načinu komuniciranja, uvažavanje njihovih potreba i  pravovremeno izvršavanje postavljenih zahtjeva sa ciljem unapređenja ličnog razvoja. 

Program seminara: 

♦ Savremeni pristup organizaciji poslovanja i rada sa klijentima;

♦ Psihologija modernog klijenta;

♦ Tehnike povećavanja zadovoljstva i brige o klijentima;

♦ Efikasna komunikacija sa klijentima; pismena i telefonska komunikacija;

♦ Metode i tehnike unapređenja rada sa teškim klijnetima i upravljanje situacijom  u teškim uslovima;

♦ Uslužna kultura - odnos prema klijentima;

♦ Poslovni bonton –tips & tricks  poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim klijentima;

♦ Efikasna organizacija i upravljanje vremenom;

♦ Motivacija i samomotivacija;

♦ Prevencija i upravljanje konfliktima;

♦ Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu. 

Dnevni raspored rada 

21.09.2016.Srijeda: od 10:00 - 16:00  

22.09.2016.Četvrtak: od 09:00 - 16:00

23.09.2016. Petak: od 09:00 - 12:00

Način rada na seminaru: 

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi.  Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju    

I. Ljubovića br. 15.  71000 Sarajevo Tel:   + 387 33 762 545  Fax:  + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 307 131 

e-mail: info@interquality.ba alen.buljubasic@interquality.ba www.interquality.ba 

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave