Uloga administrativnih djelatnika u savremenom radnom okruženju

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Uloga administrativnih djelatnika u savremenom radnom okruženju

Ovaj seminar Vam omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja.

29.07.2016. 15:40 / Izvor: Akta.ba

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju  organizuje seminar na temu Uloga administrativnih djelatnika u savremenom radnom okruženju, Baška Voda, 28. - 30.09.2016. Prijave poslati do 20.09.2016.

Seminar je namijenjen administrativnim djelatnicima svih razina kao i svima koji se bave poslovima upravljanja administracijom: voditeljima ureda (office managerima),  tehničkim sekretarima, poslovnim sekretaricama/tajnicama, sekretarima organa upravljanja, ali i svim poslovnim ljudima koji žele poboljšati i usavršiti svoje vještine te postaviti zlatne temelje za uspješan poslovni i lični razvoj.  

Bez obzira na modernu tehnologiju kojom danas raspolažu savremene organizacije, uloga administrativnih djelatnika potrebnija je više nego ikada, oni  predstavljaju produženu ruku menadžera.

Razvoj savremenih poslovnih vještina kod administrativnih djelatnika podrazumijevaju: komunikaciju i retoriku, saradnju i rad u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktnim i stresnim situacijama, vođenje i motivisanje,...

Ovaj seminar Vam omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. 

Kada smo zadovoljni načinom na koji sarađujemo sa kolegama i sa spoljnim saradnicima, svaki posao koji obavljamo u samom početku čini nam se već kao dobrim dijelom završen.  

Predavač:  Alen Buljubašić dipl.pedagog-psiholog

Cilj seminara: 

Cilj seminara je sticanje znanja za uspješnu poslovnost, kreativnost, komunikativnost, pouzdanost i efikasnost u radu.  

Program seminara:  

♦ Organizacija administrativnog poslovanja i podrška menadžmentu;

♦ Odgovorno poslovno ponašanje;

♦ Osnove uspješnog komuniciranja;

♦ Uslužna kultura - odnos prema strankama/ klijentima;

♦ Kako bolje razumjeti druge i unaprijediti rad sa njima (timski rad);

♦ Organizacija sastanka;

♦ Donošenje odluka i rješavanje problema;

♦ Emocionalna inteligencija;

♦ Razvoj savremenih poslovnih vještina.  

Dnevni raspored rada  

28.09.2016. Srijeda: od 10:00 - 16:00  

29.09.2016.  Četvrtak: od 09:00 - 16:00

30.09.2016. Petak: od 09:00 - 12:00   

Način rada na seminaru:  

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi.  Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju    

I. Ljubovića br. 15.  71000 Sarajevo Tel:   + 387 33 762 545  Fax:  + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 307 131 

e-mail: info@interquality.ba alen.buljubasic@interquality.ba www.interquality.ba 

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave